Harryflexing og kyllingwok

Hei dere! Da er jeg akkurat ferdig med dagens økt, og gomler på en eske rosiner. Viktig med næring etter trening! Dagens økt var på Maxtrim her på Frøya, og det var veldig gøy å trene der igjen. Selv om det er langt i fra noe Kaliber var det her virkelig fikk interessen for treningfor noen år siden. Da var riktignok fokuset ikke på styrketrening, det er bra jeg tok til fornuft etterhvert!  Jeg måtte jo selvfølgelig harryflexe litt mens jeg først var der 😉 

Jeg er hos min kjære bestemor for tiden, og som bestemødre flest er hun opptatt av å fore meg mest mulig. Starten på mitt nye og bedre liv får derfor vente til jeg er hjemme i Trondheim igjen 🙂 Jeg har fått være kokk noen dager likevel, og gårsdagens middag ble veldig god. Kyllingwok med cashewnøtter ble godt mottat, selv om de gamle var litt skeptiske da lukten av karri og hvitløk fyllte huset. Jeg elsker krydder, og noen av favorittene mine finner du her.

I kveld er jeg bedt i middag til storebror, og i morgenkveld vender jeg nesen mot Trondheim igjen. Det er årets første fredag, og jeg håper dere nyter den kjære lesere 🙂 

17 kommentarer
    1. Må bare si først at jeg elsker virkelig bloggen din og denne bloggen fortjener virkelig å ligge iallefall på andreplass på topplista, men livet er jo uretferdig til tider:p
      Jeg er en jente på 15 år (fyller 16år i juli), jeg har hele livet mitt slitt med vekta mi, på mitt største som var i sommer veide jeg 91kilo, jeg hadde nettopp blitt 15 år, jeg hadde for ett år siden klart og gå ned i vekt men etter jeg hadde gått ned 10kilo mistet jeg motivasjonen og jeg begynte å spise drit igjen, for fire måneder siden satt jeg meg ett mål om å gå ned til 65 kilo(BMI=24), og jeg er i gang igjen med å gå ned, nå veier jeg 79 kilo og har gått ned 12 kilo, jeg spiser sunt og trener 4/5 ganger i uken, det jeg ville si er at bloggen din har virkelig hjulpet meg, feks noen av matrettene du har lagt ut er kjempe gode! Og det gjør det enklere å gå ned i vekt når du kan være sunn og spise noe som er godt! Du burde være stolt av deg selv som driver en sånn blogg som du gjør, den dagen jeg har gått ned til 65kilo skal jeg selv lage en blogg for å inspirere andre ungdommer som sliter med samme problemet, og du skalgå høre fra meg!(: stå på! Digger deg (: hilsen Marit 15år.

    2. Hei! Den maten så veldig god ut:)
      Jeg lurte på om du har noen tips til å bli bedre til å ta push-ups ?

    3. Hei !
      Jeg har aldri fulgt med noen blogger egentlig, men jeg følger din blogg ganske ofte.
      Du er målbestemt og seriøs, og du skal ha all ære for andreplassen du fikk !
      Jeg er den som lever i jojo vekten, fordi jeg tar noen “skippertak” iblant.
      Sliter litt med å erstatte det søte, så jeg lurte på hvor du får kjøpt raw produkter og slike ting, evt legge ut noen linker?
      Til slutt må jeg si at du motiverer meg veldig mye til å tenke mer på trening og kosthold, det er jo en livstil og man skal trives i.
      Ha en fin helg !

    4. Du er viiiirkelig en stor inspirasjonskilde 😀 Gleder meg så voldsomt til jeg kan begynne å trene igjen.. Åh, det er himmelen 🙂
      Jeg har forresten en konkurranse på min blogg, hvor du kan vinne en personlig alanakk! Perfekt nå til det nye året, eller hva?! For å komme inn på konkurransen, trykk på kategorien “Konkurranse” i min sidemeny.
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Min hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa.

    5. Hei 😀 Bloggen din er en stoor inspirasjonskilde! Men du har ikke noen tips til hvordan man kan fjerne fett og komme seg i god form, uten jogging etc? Jeg sliter veldig med anklene mine, og kan ikke belaste dem, for da ryker leddbåndene mine, så jogging og løping og alt det der for jeg ikke gjort. :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg