Treningsvideo

Da var det 2012, og jeg håper dere alle har hatt en flott start på det nye året! Jeg hadde en utrolig morsom kveld i går, det er fullt mulig selv om man er edru 😉 Snart skal jeg ut på årets førsteskitur, og det blir gøy! Jeg er faktisk helt latterlig dårlig til å gå på ski, men det er moro likevel og ikke minst god trening. Tenkte det aller første innlegget mitt i år skulle være en treningsvideo, så her kommer en liten snutt fra skulderøvelsene på de to siste øktene mine. Elsker å trene skuldre, og det er få ting som er så fint som runde skuldre etter min mening. Det gir så fin siluett 🙂  Jeg kjørte 3 x 5 med 31 kilo på militærpress, og 10 x 3 med 9 kilo i fronthev. Øker hver gang, og det blir gøy å se hvor langt opp jeg kommer. Jeg skal bli sterk, det er et av målene mine for 2012 😉 Strong is the new skinny vet dere! 

Hva er dine mål for det nye året? 

19 kommentarer
    1. Hei Nora! du gir meg masse energi å håp! jeg vil også klare det..! starte å trene i fjor, kom godt i gang å gleder meg til å starte igjen nå! MEN; jeg lurte på om du har noen gode rumpeøvelser..? du skjønner, det ligger i familien min å ha stor rumpe, å jeg har blitt kvitt noe, men nå står den på stede hvil..
      Godt nytt år, å lykke til videre! 🙂

    2. Du er sterk! 🙂 jeg liker “ta i uttrykket” ditt 😉
      Fortsett sånn og du vil nå målet ditt, blir artig å følge deg i 2012! er innom bloggen din hver dag, og kommer til å fortsette med det 🙂

    3. Anonym: Havana Brown – we run the night heter den!
      Maria: Det kommer veldig an på, dette programmet skal jeg f. eks kjøre så lenge jeg klarer 🙂
      Nina : Det et er desverre umulig å punktforbrenne, hvis det er fett du vil at skal forsvinne. Men ellers er gode øvelser for rumpemusklene knebøy og utfall 🙂

    4. Godt nyttår!
      Herlig start på nyåret den videoen 🙂
      Gleder meg enda mer til BodyPump i morgen… 🙂
      Så et spm.. Hva syns du om BodyPump?

    5. Marita: Jeg har ikke vært på så mange pumptimer, så jeg kan ikke uttale meg så mye om det. Men hvis det er typ 45 repetisjoner med lette vekter ville jeg nok heller løftet tyngre vekter i frivekt arealet 😉 Men det er et mye bedre alternativ til andre saltimer da 🙂

    6. Veldig bra ! Får abstinenser her jeg sitter! Treningsstudioet skriker etter meg igjen, bygger opp en skikkelig motivasjon her jeg sitter ;D
      Du er flink !!

    7. elsker bloggen om trening og kosthold!
      kan du legge ut et innlegg om hvordan man trener rompa og lår på en best mulig måte?
      – som heller ikke tar HELE dagen, men bare noen minutter om dagen 🙂
      hadde vært fint!

    8. Utrolig inspirerende Blogg, Nora! Fint å få litt ny motivasjon nå på nyåret 😉 Skal selv lage et innlegg snart om å få bukt med bollemagen en gang for alle, så kom gjerne med tips hvis du har noen supereffektive øvelser! Godt nyttår til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg