Julegodt og trening

Jeg var som nevnt veldig usikker på om jeg skulle poste det siste innlegget, men etter alle tilbakemeldingene jeg fikk er jeg veldig glad for at jeg gjorde det. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen – jeg har verdens beste lesere. Tusen takk alle fine kommentarer 🙂

I dag er det kun cardio som står på treningsplanen, og det blir på mølla. I morgen blir det derimot årets første ( og sikkert siste) skitur! Gleder meg masse til å prøve ut de nye fine skiene mine ute i skogen. Ei styrkeøkt blir det selvfølgelig også, og det er gøy å merke at det går fremover. Tenkte jeg skulle poste gårsdagens økt så dere får se tallene. Det går sakte men sikkert oppover 🙂

Knebøy 3 x 5, 59,5 kg

Benkpress 3 x 5, 41 kg

Pendlay rows 3 x 8, 35 kg

Pullups 3 x 5

Sidehev 3 x 12, 7,5 kg

        Fornøyd etter ei god økt 🙂

Tenkte jeg skulle dele enda litt julegodt med dere, vi er jo ikke helt ferdig med julen enda 😉 Dette er en god, gammel klassiker  – brente mandler. Bruker sukrin i stedet for vanlig sukker, og smaken blir nesten helt lik. Det er veldig lettvindt og veldig godt! Jeg brukte 200 g mandler, 200 g sukrin og 2 dl vann som jeg kokte på middes varme i en kjele i ca. 1 time. Julesnadder!

Nå roper mølla på meg, og en time går fort unna med denne dama på ørene! Håper dere har en fantastisk jul, og nyter den for alt den er verdt 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg