Home

Da er jeg hjemme etter en noen fantastiske dager i København. Tidenes reise med alt en jentetur skal inneholde 🙂 Planen var i trene i kveld, men etter forsinkelser og en lang reise ble det for sent ikveld. Jeg stiller heller sterkt på gymmet i morgen – og jeg gleder meg allerede! Kjenner at jeg får litt abstinenser av å gå lenge uten å løfte vekter. Det ble nemlig ikke så mye trening i København, men jeg er sikker på at vi har gått flere mil tilsammen. Jeg får litt bedre samvittighet av å late som om shopping er trening 😉


Pigene på shopping på Strøget

Min store svakhet! Jeg ELSKER fudge <3

Enda en svakhet – jeg elsker nemlig kanelsnurrer og 😉

Kakao med krem og verdens beste jente 🙂

Nå skal jeg pakke inn alle de fine julegavene jeg har kjøpt før jeg skal finne senga. En ny treningsdag venter imorgen -og som dere ser av bildene har jeg litt å trene av meg 😉 Håper dere har en fin kveld kjære lesere!

10 kommentarer
    1. Hei!
      Du har skrevet et innlegg om hvordan man starter med fitness for 1-2 uker siden, men følte at det ikke appellerte helt til meg. Dvs at det var rettet for veldig nybegynnere. Hva med oss som er ordentlig igang? Dvs at vi allerede har bygget en del muskelmasse, har splitt-program som vi følger 4-5 ganger i uken, er på diett, men vil ta det steget lenger; dvs få satt opp noe skikkelig trenings- og kostholdsprogram rettet mot nettopp fitness form. Hvem skal jeg kontakte? Er vel ikke bare å melde seg inn på 24fitness for hvem som helst? Føler at jeg ikke kommer noen vei med dårlige SATS veiledere.::(

    2. ultrababe: Jeg og! Den er faktisk fra HM her i Trondheim 🙂
      Jente: Jo, hvem som helst kan melde seg inn der 🙂 Hadde jeg vært deg ville jeg ha meldt meg inn på et senter hvor det er mer kompetanse, eller tatt kontakt med en god coach på nett. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg