Out tonight

Hei dere 🙂 For hver treningsøkt øker jeg vektene, og faktisk begynner et par av øvelsene å bli tunge allerede! Kan ikke klage på det – jeg liker å ta i når jeg er på trening 🙂 I dag er det styrkefri, og dagens trening ble derfor morgencardio. 50 minutter rask gange sammen med lillesøss ute i winderwonderland. Jeg har fortsatt litt noia for å bare trene styrke 3 ganger i uka, men jeg begynner så smått å venne meg til det. Gårdagens økt gikk veldig greit, bortsett fra at jeg er tilbake på 2 chins igjen. Et skritt frem og to tilbake på akkurat denne øvelsen med andre ord, men jeg gir meg ikke av den grunn 😉 Mange har spurt hvordan man skal gå frem for å klare chins – så jeg tenke jeg skulle filme litt i morgen. Selv om jeg ikke har kommet så utrolig langt med det enda er denne måten jeg skal vise dere imorgen utrolig god for å bli sterk i chins.

Formiddagen har jeg brukt på å bake sunne rundstykker og kakemenn. Godt med god samvittighet er akkurat sånn jeg liker det, og hjelper for å holde formen i jula. Nå skal jeg snart på Frati for å spise en bedre middag med jentene før det blir eksamensfest ikveld. Jeg skal ikke drikke, men har store planer om å danse til langt på natt likevel. For JA, det går an å dra på byen å ha det gøy uten alkohol 😉

17 kommentarer
    1. Hei søta,
      Så hyggelig at du postet bilde. Du var virkelig inspirerende den kvelden som holdt deg kun til Pepsi Max men like blid 🙂 Her er det også alkofri til påske! Digger deg ;* Håper du får en fantastisk kveld lille solstråle. Klem

    2. Åh, hadde blitt superglad om du orket å legge ut oppskriftene? 😀 Helen familien vil gå igang med julebakst her hjemme, og jeg vil veldig gjerne prøve å få til en SUNNERE jul for første gang 🙂
      Klem Ingrid

    3. Bra, jeg øver selv i maskin, med sånn pute med hjelp. Hørt man også bør gå opp og øve på negative. Gleder meg til video!
      Stå på med bloggen, blir veldig mye mer motivert ofte! Og elsker styrke fremfor løping nå, pga deg! 🙂 Selv om jeg må jo tvinge meg gjennom ltt kardio fordi! 😉
      Håper du koste deg i går!

    4. Åååhh, du er så FLOTT! Gleder meg til mitt matinntak blir så stort at jeg kan begynne å trene skikkelig =) Har hatt anoreksi i femten av mine tjue år nå, så jeg har nok en lang vei å gå 🙂 Det motiverer meg skikkelig å lese din blogg, da =) Veien mot det sunnere liv har jeg absolutt lagt mine første fotspor på 🙂
      Husk at jeg har en konkurranse gående på min blogg, hvor du kan vinne TANNBLEKING! Her er direktelink: http://lizbethosnes.com/manedens-konkurranse-2/oktober-november/

    5. Har du silikon? De fleste som trener som mye som du gjør mister mye av puppene sine, men du har fremdeles like fine!

    6. Charlotte: Tusen takk, den er fra HM 🙂
      R.E: Jaja, klart det 🙂
      Anne Berit: Du er så god! 🙂 Digger deg jeg og finesta <3
      M: Kenneth på Blow og Daniel på H2 er flinke 🙂
      Lizbeth Osnes: Så fantastisk å høre 🙂 Lykke til med trening fremover!
      Susanne: Ja, det har jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg