Matvrak

Det er jammen helg igjen, tiden går så fort nå for tiden! Periodisk faste går veldig mye mer enn forventet, faktisk trives jeg veldig godt med det 🙂 Det hadde jeg virkelig ikke trodd, så jeg er veldig positivt overrasket. Tror jeg kommer til å fortsette med det lenger enn en uke! Jeg er fortsatt litt skeptisk til hvordan det kommer til å funke når jeg begynner på skolen igjen, men den tid den sorg. Det er heldigvis en hel måned til 😀  Tenkte jeg skulle vise dere noen måltidseksempel på periodisk faste, store og gode porsjoner. Jeg er og blir et matvrak 🙂 

Dagens første måltid på treningsfri dag ble godt stekt omelett.  2 hele egg, 3 hvitter, 100 gram laks og krydder pluss masse paprika, løk og tomat.

Dagens første måltid på treningsdag, som ble litt av alt. Klarte ikke å bestemme meg for hva jeg hadde lyst på, derfor sier jeg ja takk begge deler! Knekkebrød med cottage cheese og karamell dip, favorittfluffen og skyr med frossne bjørnebær. Smakte herliiig alt sammen.

Karamelldipen er kalorifri, og den smaker DIGG! Bestilte meg også mye annet kalorifritt snadder fra Iherb – barbecuesaus, salatdressinger og sjokoladesaus. Veldig greit å teste ut slike ting nå, så jeg har det klart til neste diett 😉 Alt dette og andre kalorifrie matvarer finner du her, og om du bruker koden SIV084 første gang du bestiller får du $5 i rabatt. Det spøker VELDIG for vaffel med sjokoladesaus i morgen 😉

Nå står en cardiorunde og avslapping for tur, før jeg skal på jobb i natt. Ønsker dere alle en herlig lørdagskveld! 🙂

11 kommentarer
    1. Gøy at du trives med det! Jeg følger PF selv, sånn stort sett, og syns det er en veldig grei måte å legge opp spisingen på. Mye mer energi på dagen også 🙂

    2. Hei, Nora! 🙂
      Jeg har et sp.mål til deg ang. intervalltrening. Jeg har startet med Gerilja Kardio og ser utrolig til fremgang. Jeg spiser ganske forskjellig, men prøver å få i meg mer proteiner enn karbs. Målet mitt er å bli slankere, men også strammere. Jeg har drevet med RYP programm fra TN og ser fremgang. Dessuten har jeg lagt på øvelser etter behov osv. Men må jeg trene like mye intervall som styrke for å nå målet mitt? Jeg ser at kun ren styrke fungerer ikke, jeg må løpe også. Er Gerilja effektivt? Jeg har hørt at den forbrenner max..

    3. Bestiller du Pre-workout fra den siden også? så de hadde jack3d så lurte på om jeg skulle bestillle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg