Nora in wonderland!

Jeg tror Gud leste det forrige innlegget mitt. Idag kom det nemlig en pakke i posten, og den inneholdt blandt annet proteinpulver med smak av peanutbutter chocolate. Peanøttsmør OG sjokolade i en?!? Det er jo som julaften og nyttårsaften på engang det 🙂 Jeg syklet som en vind hjem for å prøve den ut, og den skuffet absolutt ikke! Blandet det med litt vann, smurte utover riskakene mine og nøt herligheten!


YUM!

Det var mye annet ditt i pakken også som jeg gleder meg skikkelig til å prøve ut 🙂 Nordic Nutrition er verdens beste sponsor! De har fått mye nytt på lager nå, og jeg er så heldig at jeg får en ny pakke neste uke. Derfor tenkte jeg å la dere bestemme hva jeg skal bestille, slik at jeg kan teste det dere er nyskjerrige på! Selv om jeg er sponset av Nordic er jeg uansett 100% ærlig om produktene, og anbefaler aldri et produkt jeg ikke liker. 


Dagens pakke: Blueberry smoothie protein, Stackforce fatburner, peanutbutter chocolate protein, kreabolic, bringebær protein og pistasj & kokosnøtt protein! 


My precious!

Bare klikk dere inn på sidene til Nordic Nutrition og finn produkter dere synes ser spennende ut/ vil at jeg skal teste og kommenter under 🙂 Så får dere min mening om det etterhvert som jeg har prøvd de ut. Så håper jeg at dere kan gjøre meg en bitteliten tjeneste i gjengjeld! Skolelaget mitt på TØH er med i en konkurranse hvor vi kan vinne 50. 000 kroner til laget, og vi konkurrerer mot lag i tippeligaen. De lagene trenger ikke pengene – men det gjør vi! Alt du trenger å gjøre er å trykke på linkene under, da blir jeg glad 😀 

 

22 kommentarer
    1. Prøvd whey cooler? eller whey gourmet banana and strawberry smoothie? 2 good proteinbar og Oh yeah proteinbar? Og har du prøvd å blande inn frossnebær inn i proteindrikken; gjør det den friskere?

    2. Har så lyst til å prøve ut det proteinet! Høres idéelt ut for meg :D@
      Men er det bare jeg som reagerer litt på nettsidene? Lite utvalg og ting som reklameres om som ikke er å finne i nettbutikken.. Chef Jay-produktene feks. Samt at proteinet du nevner her finnes ikke på sidene det heller :/

    3. Elsker bloggen din! har vært fast leser en god stund nå 🙂 Og den skal følges til jeg blir gammel 😛 Men lurte på om du kunne legge ut hva du spiser til hvert måltid? Sånn innimellom.. Det hadde vært supert! Ha en super kveld 🙂

    4. Stack Force kapslene, gir de ekstra energi eller er det bare tull? Jeg savner de “gode gammle” Stacker 2 boksene som man fikk kjøpt for noen år siden, men som såklart er blitt ulovlige, og har desverre ikke funnet noen ok erstatning enda.

    5. Double Pro, lurer veldig på smak og konsistens: Banan-Peanøtt
      Sjololade-Vanilje
      Pistasj-Kokkos.
      og
      Zero Carb
      med kokos-choclate smak
      og Strawberry/Banana
      Whey Fx 750 gram Mint
      Håper du har testet eller vil teste dem, er så spent på hva du syns og om de anbefales? =)
      Eiselt DoublePro 750 gram Pistasj og kokos

    6. Håper du vil prøve:
      Tagatose Sjokoladepålegg med Hasselnøtter 200 gram
      Tagatose 210 gram Jordbærsyltetøy
      Lavkarbo Brødmiks 250 gram
      Og vær så snill og prøve ut de forskjellige proteinbarene så vi vet hvilken smak vi skal bestille!

    7. Hei 🙂
      Vil først si at jeg er imponert over din innsats og det du har oppnådd! Stå på! 🙂
      Så til mitt spørsmål; Lurte på om du kunne rangere de proteinpulver du bruker fra best til mindre dårlig på smak ? 🙂
      Kjøpte meg nettopp Whey Gorumet med sjokoladesmak, og synes ikke denne var så veldig god på smak, selv om denne har fått god respons på akkurat det. Synes faktisk det luktet bedre enn den smakte 😉
      Lykke til videre på veien mot NM!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg