Morgenstund

Morgencardio = check! 45 minutter rask gange i høstværet er en perfekt start på dagen synes jeg.
Selv om øyelokkene er tunge når jeg går ut døra er jeg alltid lys våken når jeg kommer hjem. Når temperaturen kryper nedover er det så deilig å komme hjem til varm havregrøt også! Arctic Cappuccino fra Nordic Nutrition er fortsatt favorittproteinet til å blande i grøt. Med noen dråper Stevia og kanel blir det verdens beste frokost 🙂 

Rekker mye ved å stå opp litt tidligere om morgenen – ta bilde av seg selv for eksempel 😀

Så må jeg bare beklage at bloggen er litt kjedelig for tiden! Jeg lever i “eksamensbobla” og livet er ikke superspennende for tiden 😉 Eat, train, sleep – repeat er måten jeg lever på utenom skolearbeidet. 6. desember tar jeg velfortjent juleferie – og da blir det julestemning for alle penga! Masse matlaging og baking, og en hel masse trening selvfølgelig. Jeg må jo selvfølgelig kose meg litt før dette også, og det gjorde jeg virkelig i gårkveld. Fun light gele, kesam med noen dråper Stevia Vanilla toppet med bær smakte AMAZING 🙂 Hverdagsluksus!

Halvveis til helg – ha en flott dag alle sammen! 🙂

21 kommentarer
    1. Vært på morgencardio selv, 40 minutter (veldig) rask gange i Frognerparken, var litt skummelt så tidlig med lite folk, tåke og mørket – så nesten ingenting foran meg :p
      Hvor kjøper du forresten Arctic Cappuccino? Jeg finner den ikke på NN-sida 🙁
      Ha en flott dag du og, Nora =)

    2. Merethe: Herlig 🙂 Ser de er tomme for den akkurat nå, men den kommer sikkert snart inn! Hvis ikke så kan de gymmene som kjøper produkter fra Nordic selge de, f.eks vet jeg at det er en hel haug av den smaken på Kaliber 🙂

    3. Syns du har en veldig motiverende blogg =) er innom nesten hver dag.
      Jeg lurte på om du kunne lage en ukeplan som viser hva og hvor lenge du trener, inkludert kardioøktene. Det ville ha vært interessant å sett hvor mye du bruker å trene for å ha den formen du har =)
      Jeg er ikke i like god form som deg, men trener en god del og har planer om å bli sterkere. Ville vært greit å hatt noe å sammenligne seg med i forhold til treningsmengde. =)

    4. Gigoy – Tjen penger på det du kan, eller ikke kan! Her kan du kjøpe og selge det aller meste. Vær kreativ, det tjener du på! Legg ut en Gig du også… – Gigoy.no

    5. Så flink du er som kommer deg opp til morgencardio 😀 Fortsett med det utover våren helst, da skal jeg igang med det samme og trenger motivasjon 😉

    6. Morgenkardio er heelt fantastisk, men akk så vanskelig å få til i kulda og bekmørket om ikke man må.. hehe. Heldigvis må jeg, har en ung hund som jeg må gå med i minst 45 min hver morgen. Så da er det bare å stille vekkerklokka på 05.00, opp må jeg!
      Da har jeg forresten tid til å sitte og kose meg en time med svart kaffe og blogger før jeg må ut.. 😉 Blir litt mer gira da!
      Ha en fin dag, og god tur!

    7. Arctic cappucino er desidert det beste pulveret, spesielt i proteinkaffen. Men nå er jeg tom og det er KRIIIISE i heimen. Nå går det i dårlig pulver som smaker dritt og sikkert gått ut på dato, for måtte tørke en del støv av boksen :p

    8. Har nordic nutrition sluttet å selge det cappuccino proteinet eller er det bare jeg som ikke finner det? Har så lyst å prøve det! 😛 og hvor kjøper dere stevia? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg