Backside burn

Nå er det endelig helg,  og den tar jeg med GOD samvittighet. Nettopp gjort unna ei styrkeøkt på bakside lår & biceps, og jeg kjenner allerede at jeg kommer til å ha problemer med å gå imorgen! Sumo squat er en ny øvelse jeg har begynt å bruke, og den SVIR! Skal filme den på neste økt så jeg får vist dere 🙂

I dag ble jeg del av Better Bodies sitt Athlete Team her i Norge! 😀 Det er noen nydelige jenter med i teamet, og jeg er veldig stolt over å få være på samme team som dem. Det er jo uten tvil favorittmerket mitt når det kommer til treningsklær også – så det er jo helt perfekt!

Jeg holder meg til diett-mat i ukedagene, og spiser det jeg har lyst på i helgene. Reiser på jentetur i dag, og da måtte jeg jo selvfølgelig hamstre litt godsaker til turen! Dagens handletur resulterte derfor i Snack a jacks, proteinbarer, speltlomper og sjokoladerosiner. I <3 karbo! Det blir dårlig med både blogging og trening ettersom jeg er borte i helgen, men jeg er tilbake på søndag 🙂  Hvis du har lyst til å være litt mer fornuftig enn meg i matveien har Nordic Nutrition 20% rabatt på alle varer om du bruker denne koden: l90LzP3jZp

GOD HELG KJÆRE LESERE!!! 

33 kommentarer

Siste innlegg