Earlybird

Morgencardio er desidert den beste måten å starte dagen på i mine øyne! Jeg er veldig glad i senga mi, og er egentlig et lite dovendyr. Derfor er det så utrolig digg med den friske starten på dagen som morgencardio gir. I allefall når det er så fint høstvær her i Trondheim 🙂 Krysser fingrene for at det holder seg sånn!

Havregrøt er standard til frokost, men med litt variasjoner. Jeg passer alltid på å få i meg mye proteiner i hvert måltid, og derfor bruker jeg vanligvis proteinpulver sammen med havregrynene. Vanilje-, melkesjokolade- og cappuccino protein fra Nordic Nutrition er favoritter å blande inn, de gir så god smak til grøten 🙂 I dag gjorde jeg en liten vri, og droppet (!) proteinpulveret. I stedet blandet jeg inn en boks Skyr med smak av blåbær, et par dråper Stevia Vanilla Cream og toppet det med frosne bjørnebær. Lag grøten på vanlig måte først, før du blander inn skyr + bær, og sett i mikroen i 20-30 sekunder. Gir god konsistens, samtidig som bærene tiner perfekt! Definitivt ny favoritt 🙂

Hva er din favorittgrøt?

22 kommentarer
    1. Digg å gå ute nå, men værre når det nærmer seg -20 grader ute. brr… Gruer meg! Jeg spiser alltid (nesten da) havregryn m/melk og jordbærsyltetøy uten sukker. Synes det er en god og sunn start på dagen 🙂

    2. Definitivt havregrøt med cappucino pulveret og kokosolje! Namnam! 🙂 Men nå er de tom for både den og melkesjokolade, så er litt krise i heimen 🙁 Vet du om/når de får inn igjen? Evt andre plasser å få kjøpt det?

    3. Så flink du er som kommer deg opp på morgenkardio :)Nam, nam til den grøten! Har ikke prøvd skyrgrøt, sjokogrøt er fortsatt storfavoritt 🙂
      Ha en fin dag!

    4. Enig i at morgenkardio er en super start på dagen! Min favorittgrøt er havregrøt med noen dråper av stevia vanilla creme og blåbær 🙂 Å ha oppi skyr var en god idé, skal definitivt testes 😉

    5. Oooh, hamstrings!
      Jeg elsker å blande kesam i grøten min, og ha kanel + søtt på. Minner om risgrøt 😀
      (Eneste er at skyr/kesam ikke tåler oppvarming særlig godt, så ikke la den varmes for lenge. Da blir det kornete :P)

    6. Så utroolig fresh du er om morgenen da 😀
      Elsker å starte dagen med morgencardio, og begynner å kjenne på at det er på tide med å innføre det ett par dager i uka 😉 I morgen er det ut og gå kl 06.30! Er du med??

    7. Grøtfavoritten her e havregrøt laget med melk, cc, MASSE kanel og rosiner 🙂 Havregrøt gir desidert best start på dagen for min del og jeg får masse energi som varer til lunsj!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg