Kveldskos

God kveld! Jeg er ferdig med kveldens økt, og sitter godt plantet i sofaen. Koser meg med film og hjemmelagde knekkebrød til kveldsmat, viktig å å fylle på med næring etter trening! Det var utrolig godt å trene idag, med alt for høy lyd på ipoden og mye trykk. Herlig 🙂 Jeg trente rygg og bakside skuldre før jeg avsluttet med noen mageøvelser. Fikk filmet mageøvelsene, så video kommer i morgen! De funket, for jeg kjenner at jeg begynner å bli stiv allerede 🙂  Ellers kjenner jeg en forkjølelse komme snikende, og har derfor tatt livet litt ekstra med ro de siste dagene. Det gir mer fritid, og den har jeg brukt på å lage meg Facebook-side og Twitter. Follow me 🙂 

Forhåpentligvis sender dette forkjølelsen på retrett!

Kveldens visdomsord 🙂 Nå skal jeg finne senga, opp å gå cardio imorgentidlig. Natta!

15 kommentarer

Siste innlegg