Back on track

Jeg var alt for stor i kjeften igår. Formen ble aldri bedre, og jeg kom meg aldri på trening. Den eneste fysiske aktiviteten går ble å tusle bort til Bluebox for å slappe av i sola. I tillegg fristet det ikke å lage mat, så det ble takeaway burger og chips til middag. Jeg er altså lang ifra noen superkvinne, jeg er akkurat like dødelig som alle andre 🙂 Det er ikke krise om slike ting skjer en gang iblandt, og for min del kjenner jeg at det blir lenge til neste gang. Alkohol er rett og slett gift, og det liker ikke kroppen min 😉 Det viktigste er bare å komme seg tilbake på rett spor så fort som mulig! I dag er det ei ny uke, og jeg er back on track med trening og kosthold! 

Startet med cardio og en kjapp styrkerunde i dag tidlig, før jeg skal kjøre den virkelige økta mi i kveld. Forside lår og triceps skal få gjennomgå, gleder meg 🙂 Etter en fotoshoot på Kaliber hadde jeg dårlig tid til å lage middag idag, men det betyr ikke at man trenger å gå for en usunn løsning! Derfor ble det cottage cheese til middag i dag, med eple, gojibær og frø & nøtter. Enkelt, proteinrikt og godt 😀

Ha en flott start på uka alle sammen! Make it a good one 🙂

17 kommentarer
    1. Æsj.. Jeg er litt der selv i dag..! Skrev på bloggen tidligere i dag at jeg gledet meg til å trene ben i kveld.. Men energien har bare fullstendig uteblitt i hele dag, og jeg føler meg virkelig ikke i stand til noe bentrening.. Ufrivillig treningsfri tror jeg det blir i dag..!
      Ha en fin kveld Nora 🙂

    2. Jeg leste bloggen din og den var stilig! Digger designet ditt forresten 😀 Ha en fin dag videre! 😉 ……… Håper du kan kommentere tilbake 😀

    3. Hehe, etter det den 4. ungen kom i hus, så har jeg drukket 1 gang siste året og da var det et par år siden sist før der og.. Har ikke så mye barnevakt for å si det slik 😉
      Knall bilde av deg 😀

    4. Må si jeg liker blogggen din, er innom en gang i uke elr noe! Og det innlegget der du nevner RYP, takk! Jeg begynte med “dag 1” i dag! Jeg kommer jo aldri til å begnne med body fitness, og trene som du, men likevel VIKTIG å trene styrke. Lykke til og stå på. Og ignorer alle negative kommentarer! (som du helt sikkert gjør) Alle må få velge den veien i livet de vil:)

    5. Du er kjempe pen og alt det der, du har også fin kropp men du ØDELEGGER deg selv og kroppen din med å trene så mye. og jeg blir rett og slett kvalm av å se på alle bildene av deg med brunkrem smurt utover alt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg