HarryNora

Nå kom jeg akkurat hjem fra handletur til Sverige, og jeg skal straks begynne å lage cupcakes til jentene kommer. Ikveld skal jeg drikke alkohol for første gang siden 1. mai, med unntak av et par glass sjampis etter NM. Det kan bli spennende 😀 Uansett, idag var det styrkefri og dagens trening ble derfor en times morgencardio før frokost. Jeg synes det er så godt å gå morgencardio fordi jeg VIL og ikke fordi jeg , sånn som det var på diett. Morgencardio gir så frisk og god start på dagen 🙂 Tenkte å legge ut en innlegg imorgen om det nye styrkeprogrammet mitt, og hvordan den første uka har gått!

Frokost var selvfølgelig havregrøt, det finnes virkelig ikke noe bedre! Jeg prøver hele tiden nye varianter, men Cappiccino-grøten er og blir den store favoritten 🙂 Etter mat satte jeg og Paul kursen over grensa for handling til den store gullmedalje!

Biff, karbonadedeig, funlight, C-vitamin, svinefilet, keso og kosttilskudd ble noe av dagens fangst! Og jeg kunne jo selvfølgelig ikke gå forbi hylla med godis uten å plukke med meg en stor pose…

HarryNora er VELDIG fornøyd frøken på dettte bildet, godis er alt for godt! ( Og posen er snart tom…) Er det lørdag, så er det lørdag! Ha en fantastisk fin kveld alle sammen! 😀
 

32 kommentarer
    1. synes det er godt å se deg spise godteri og slikt 🙂 og ikke bare torsk og brokkoli, hehe 🙂
      kos deg masse i kveld, det fortjener du!

    2. Hei:)
      Når du bestiller slike smaks-estrakter fra iherb, bestiller du opp mye da? og blir det veldig dyrt med frakt?

    3. Elsker Sverige altså 😀 Håper du har kost deg masse 🙂 Kanskje du kan lage et innlegg om de forskjellige versjonene dine av havregrøt? Det er alltid så gøy med tips ^^

    4. Å drikke alkohol etter lang tid uten kan virkelig slå ut i mange retninger, spent på hvordan kvelden gikk! (Her ble det både vin til middag + en irish coffee i går, og det kjentes litt mer enn jeg trodde det ville, haha. Heldigvis ingen hangover i dag 8))
      Godt å se deg litt rundere og friskere i ansiktet igjen. Sceneformen er flott, men nå ser du enda flottere ut synes jeg 😀

    5. Tror jeg må dra ha en harrytur snart.. Hvor var dere, Storlien eller Åre? Hvilken butikk?
      Og hvordan gikk det med alkoholinntaket? Håper du hadde det kos 🙂

    6. To av de produktene som står der er vel på dopinglista når det kommer til fitness. Hva er din mening om det? 🙂

    7. hva er morgencardio, eller cardio sjenerelt?
      kan du lage et eget innlegg hvor du forteller litt om dette? 🙂

    8. Mia: Vi dro bare til Storlien 🙂
      Malin: Vi bestiller fra Gymgrossisten og henter det i butikken rett over grensa 🙂
      Svanhild: Jeg passer på å holde det under vektgrensa for International Shipping, da koster det kun 4 dollar i frakt. Heller flere små pakkerenn store – det blir billigere 🙂
      Kristin: Det skal jeg prøve å få til!
      Hanne: Tusen hjertelig takk for det, det er så godt å høre 🙂
      Martine: Storlien, både på Nabocash og coop 🙂 Mer av kjøtt/biff på nabocash!
      Oda: Alle produktene jeg har bestillt er kosttilskudd som er lovlige i resten av Europa. At de ikke selges i Norge ennå er nok et sprøsmål om tid, husk at det ikke er lenge siden BCAA og l-glutamin ble tillatt å selge i Norge heller. Før måtte vi over til Sverige for å kjøpe det og :)Så lenge det er et kosttilskudd jeg trives med og som er lovlig i resten av verden, så synes jeg det er helt ok 🙂
      Maren: Det kan jeg gjøre 🙂

    9. Hvilken butikk får du det tilsendt til på Storlien? Er det slik poste restante-opplegg? Bor selv i Trondheim, og slikt vil jeg og benytte meg av!

    10. Jo jeg vet det er lovlig, men det er jo fortsatt dopingklasset av WADA. Og det gjelder jo i alle konkurranser og atleter innen idrett.
      Bare lurte på om du hadde noen formening om det..
      But anyway, you go girl! Stå på, ser helt flott ut 🙂

    11. Frode: Gymgrossisten brukte jeg , men nesten alle leverandørene gjør det 🙂 Henter lappen på bensinstasjonene, og pakken på coop 🙂
      Oda: Det vet jeg 🙂 Innen min idrett er det jo lovlig i internasjonale konkurranser, og da er det det jeg forholder meg til 🙂

    12. Hei, lyst til og forklare litt hva den røde boksen er? lurte bare på virkemiddlene 🙂 evt hva det heter?

    13. Oda, Nora: Två av tillskotten på bilden som du tar ær dopingklassade.
      Stoffet 1,3-dimethylamylamine blev dopingklassat av WADA 2010. Detta återfinns i Jack3d. Det ær inte olagligt att køpa eller anvænda, men det ær førbjudet att anvændas om man stiller – och det gæller æven bodyfitness.
      Så nej, inte ulovlig, men ja – førbjudet før tævlande individer. Det ær dopingklassat.
      (http://en.wikipedia.org/wiki/1,3-dimethylamylamine)
      Æven stoffet Glycerol, som återfinns i N.O Xplode ær dopingklassat. Det kan du också hitta på WADA’s lista från 2010.
      Du hittar hela listan øver dopingklassade preparat hær, kanske vært att ta en titt om man har planer om att stille: http://www.wada-ama.org/Documents/World_Anti-Doping_Program/WADP-Prohibited-list/WADA_Prohibited_List_2010_EN.pdf

    14. Okei, takk! btw, hvor ofte bruker du Jack3d, har det selv og bruker det 4 av 4 trenings dager i uken. anbefalt og bruke det hver trening?
      Evt om PT din har sagt noe om hvor mange ganger du skal bruke det?

    15. Vetle: bruker det hver trening ja, men blir fort “immun” og byttet derfor på de ulike middlene.
      Per & Linus: at de står på listen betyr kun at de ikke er lov å bruke i konkurranse sammenheng, ikke at man ikke kan bruke det på trening 🙂

    16. Nora: Det stæmmer 🙂 Men jag vet inte vad halveringstiden ær, så kan vara safe att stoppa intaget en bra stund innan ev. konkurranse.
      Jag tror dock inte att det ær speciellt många, om ens några, tester infør fitness i Norge.

    17. Jeg har holdt på i hele dag og forsøkt å finne ut hvordan man får kosttilskudd fra sverige levert på Storlien eller Åre, og så kom jeg over denne posten her. 🙂 Hvordan går du frem for å få pakken levert på butikken på Storlien? Må du gjøre avtale med han som driver butikken, eller bare bestiller du dit? Hva skriver du som adresse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg