Jatakk – begge deler!

I dag var hadde jeg styrkefri,og kjørte heller 4×4-intervaller på mølla. Vi kuttet intervalltrening tidlig på dietten for å spare mest mulig av muskelmassen min, og all cardioen jeg har gjort siden starten av juli har vært rask gange. Gjett derfor hvem som var dryppende svett og dødssliten etter dagens økt??? Kondisen min er long gone, men kjenner jeg meg selv rett kommer den snart tilbake igjen. Må bare jobbe litt for det først – no pain no gain 🙂 

 Jeg hadde veeeldig lyst på noe godt til kvelds, og ville ha noe søtt & proteinrikt. Derfor bestemte jeg meg for å lage funlight gele til kveldskos. Klarte ikke å bestemme meg for om jeg ville ha sjokolade- eller vaniljesaus, og derfor tok jeg like godt begge deler 😉

 

Denne blandingen smaker seriøst som Troika! 😀 Sjokoladesausen er laget av  ca. 15 gram melkesjokoladeprotein, 1  toppet ts 100% kakao og vann. Ser kanskje ikke sånn ut, men smaker AMAZING!

Vaniljesaus av ca. 15 gram vaniljeprotein, sukrinmelis og vann. 1 liter gele ble borte på et blunk, og med god samvittighet 😉 Setter kjempestor pris på om dere husker å stemme på meg, som du kan gjøre her.  Det er blitt litt mer tungvindt å stemme for å unngå juks igjen, men det klarer dere 😉

Nå er vi halvveis til helg folkens! 

18 kommentarer
    1. Snart helg ja! Selv om jeg er like opptatt da som i hverdagen x) Godt med en skikkelig svettdryppende kardioøkt! Jeg hadde en blanding av kardio og styrke i dag, og gud så svett jeg ble! Men det er da du vet at du trener 😀

    2. Haha, får du virkelig ned en hel liter? Jeg pleier bare å lage en halvliter med samme oppskrifta, og har problemer med å få ned alt uten å bli kvalm =P

    3. Linn: 1 pakke gelatin varmes opp med 3 dl funligght og 7 dl vann – så setter du den i kjøeskapet 🙂
      Anonym: Jeg har 5, skal skrive om styrkeopplegget mitt denne uka!
      Andrea: 1 liter går ned LETT 😀

    4. Du er bare helt rå, ikke ofte jeg komenterer men er innom og henter inspo hver dag!:D
      Når du lager gelèn, “løser” du først opp gelatin platene, i vann bad også tilsetter det “saftblandingen” for så og varme alt opp sammen? Eller hiver du alt i en kjele og lar det bli varmt?
      Sist gang jeg lagde dette, tok det nesten ett døgn før det blei stivt:p haha. Og hvem smal i Funlight anbefaler du? Stå på videre Nora!!!:D

    5. Petrine: Det kommer i helga 🙂
      Anette: Jeg hiver alt i en kjele og lag det bli varmt jeg 😉 Ikke kok blandingen, bare pass på at platene er helt løst opp 🙂
      Bringebær og jordbær synes jeg er de beste, skal prøve med appelsin en dag også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg