Partners in crime

Det betyr så utrolig mye å ha en god treningspartner. Det gjelds bestandig, men spesielt nå mot slutten på dietten. Når kreftene mine ikke lenger strekker til er Paul bak meg og pusher meg videre. Når jeg føler jeg har gitt alt hører jeg “lett Nora, du tar to til” bak meg. Og da tar jeg to til. Den største grunnen til at jeg har hatt så god fremgang på trening er utvilsomt på grunn av kunnskapen til Paul. Han endret synet mitt på trening totalt, og gjorde ei spinning/aerobic-jente til ei løftejente! Det er  jeg uendelig takknemmelig for, det er nemlig ikke tvil om hva som har gitt best resultat 🙂 Her er noen bilder fra dagens ryggøkt, tatt av Lena Knutli.

Ha en fin kveld alle sammen!

23 kommentarer
    1. Flott rygg! Viktig og ha en som står og pusher deg. Man kommer mye lengere med litt hjelp i oppoverbakken.

    2. Hei. Vil bare si at jeg liker bloggen din veldig godt og at du er en stor motivasjon for meg. Jeg har ingen mål om å få en så utrolig flott kropp som deg men masse av det du skriver motiverer meg noe helt utrolig. Har til og med begynt å trene styrke nå, noe jeg aldri har “orket” tidligere. Vil bare si tusen takk og masse lykke til unden NM:-)

    3. Hei! Jeg er ganske ny leser av bloggen din, men ville bare si at du er veldig inspirerende og jeg ser virkelig opp til pågangsmotet og viljestyrken du har 🙂 Kommer definitivt til å følge med på innleggene dine videre!

    4. Nora 🙂 NM bør gå din vei. topp 3 i din første konk er bare en smakebit på ka du vil få til år og åren framover om DU ønsker. klassevalg ut i den store verden kan du sef vurdere. men d æ vil si her på bloggen din er at æ synes du BØR få kredd for nå i år og som BF har blitt. det er at du har Hardhet og du er ikke av de groveste jentene på scenen. Em i mai i år var jentene vesentlige hardere og mindre en tildligere. Olympia nå i høst. akkurat det samme. det viser litt hvordan linja vil og bør være der ute i verden og da håper æ de her hjemme og har fått med sæ det av de som skal sitte og bedømme dæ til helga 🙂 uke igjen no.. stå på.. du bør vinne 🙂

    5. Du er bare helt rå!! Lurte på om du kanskje kan fortelle hvordan du la om treningsprogram og kosthold da du i juni(?) i fjor bestemte deg for å begynne med styrketrening? altså hvordan du begynte; hvor mange rep, og hvordan splitt du fulgte? 🙂

    6. Så heldig du er som har slik en treningspartner. Det hjelper mye på det skal jeg si. Selv om det er du som presser og tar i, blir det noe annet å ha en partner som er der å pusher og oppmuntrer deg! Kjører selv jeg og til tider skulle jeg så ønske jeg hadde noe som kunne spraka meg litt ekstra.

    7. Helene: Jeg har fulgt en 5-splitt hele veien, hvor jeg deler opp kroppen i bein, bryst, armer, skuldre og rygg 🙂 Kjører mellom 8-12 øvelser pr muskelgruppe, og 3 sett til failiure 🙂
      Anonym: Ja, det har jeg 🙂

    8. Kan ikke du ha et innlegg med musikk du trener til? topp-liste eller noe sånt? eller skrive som kommentar? 😀 ser for meg at du har mye bra treningsmusikk. Stå på! lykke til i NM!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg