Treningsvideo – mageøvelser

Jeg er stiv dypt inne i magemuskulaturen etter denne økta på fredag. Det er et godt tegn på at øvelsene tar bra, og derfor filmet jeg to av de for å dele med dere 🙂 Den første er omvendt beinhev, og jeg synes denne er skikkelig tung! Fokuser på løft beina med magen, og hold etterpå spennet i magemusklene hele veien ned. Jeg kjørte 3 sett med så mange repetisjoner jeg klarte. Hvis du gjør dette et par ganger i uka vil du snart klare flere repetisjoner, og det er en fin måte å se fremgang på.

Neste øvelse er hengende beinhev, som er en personlig favoritt. Hev beina kontrollert, og hold på toppen til du kjenner at det virkelig “skviser”  i magemusklene. Tenk hele tden på at det er magen som skal jobbe, og det skal svi. Jeg kjente det iallefall godt etterpå, abs on fire!

33 kommentarer

Siste innlegg