Cardiofavoritter

God morgen! Jeg har akkurat kommet inn etter en oppkvikkende runde med morgencardio. Det er den aller beste måten å starte dagen på i mine øyne. Jeg våkner skikkelig og får mer energi utover dagen av å svette litt med gladlåtene på øret. Musikk er utrolig viktig når jeg går cardio, helt krise hvis ipoden er tom for batteri 😉 Tenkte jeg skulle dele noen av favorittene mine for tiden med dere! Del gjerne dine favoritter med meg også , blir aldri for mye musikk!

Nå blir det en stor bolle med eggefluff før skolebenken kaller! Senere idag skal jeg på gymmet og trene rygg, gleder meg 🙂 Knuser på på trening denne uka, ingenting å spare på nå. Jeg SKAL være i mitt livs form til NM, no matter what. Så er det så utrolig gøy å trene for tiden også, hurra for overskudd! Her kommer en liten morgeninspirasjon til alle sammen, bare å komme seg på trening 😉  

24 kommentarer

Siste innlegg