Treningsglede

Jeg er akkurat hjemme fra ei digg beinøkt, med masse trykk! All spisinga som ble gjort etter konkurransen gir ekstra futt på trening – og det er supergøy 🙂 Det var veldig tungt på trening de siste ukene før konkurransen, og jeg manglet mye av den treningsgleden jeg alltid har hatt. Men etter lørdagens spising er alle lagre fylt opp og jeg er full av energi igjen. Jeg gikk bare rundt og gliste på dagens og gårsdagens økter, og kjente hvor godt det er å trene med overskudd! DIGG 😀

 For det ble nemlig endel spising på lørdag 😉 Jeg spiste ALT  – og da mener jeg alt jeg hadde hatt lyst på den siste tiden. Det er ufattelig hvor mye en liten kropp kan få plass til altså! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å holde igjen etter Stavanger Open og spare fråtsinga til NM – men det skar seg rimelig kjapt 😉 Proteinbollene og mandelbrødet jeg hadde med fikk jeg ikke mye bruk for, men fylte opp magesekken med andre godsaker!

Rakk ikke engang å ha på meg klær før jeg slukte den første bollen med banan og peanøttsmør! MAGISK 😀

Jeg har savnet pålegg helt ufattelig mye, og lagde meg derfor noen heftige blingser på hotellrommet før vi dro ut. En god del rundstykker med serranoskinke, roastbeef, egg, peanøttsmør, laks og ost gikk ned på høykant!  Så var det klart for å ut og spise med det fantastiske teamet på Egon – hvor det ble fajitas og bakt potet 🙂 

Ennå var det ikke fullt i magen, så jeg rana like gjerne Deli de Luca på vei hjem til hotellet! På bildet under ser dere noe av kveldskosen, og is har ALDRI smakt så godt før! Jeg må vel føye til at jeg aldri har hatt så vondt i magen heller 😉 Klokken 3 på natta avsluttet jeg endelig spisinga, stappmett og fornøyd 🙂 

I dag er alt selvfølgelig tilbake til det vanlige – med trening, cardio, eggefluff og havregryn:) Og helt ærlig, så liker jeg det bedre sånn! Ha en fin kveld alle sammen, håper dere har hatt en flott start på uka!

26 kommentarer
    1. Rart hvordan man faktisk foretrekker “striskjorta og havrelefsa” når man først får anledning og skeie ut! Men så kjenner man fort hvordan kroppen reagerer på annen mat enn det den har blitt vant til. Er ikke helt så ekstrem som deg i matveien, men kjenner fort at kroppen egentlig ikke liker cola og potetgull selv om det er det jeg føler jeg har lyst på! 😉

    2. Nå har jeg lest bloggen din så lenge at jeg følte det var på tide å kommentere. Gratulerer så mye med tredjeplassen! Selv om jeg synes du fortjener første! Du har virkelig jobbet hardt for å komme dit du er idag, og jeg tror du er et forbilde for mange! Enten de vil ned i vekt, eller opp i muskler. Jeg føler det er slemt å si at jeg personlig ikke synes masse muskler er fint på noen, og kunne aldri gjort noe sånt selv, men at jeg likevel syns at du har gjort en utrolig bra jobb. Når folk går etter det de vil er det alltid en fantastisk ting å klare det. Uansett hva andre måtte tenke om det! Og jeg digger at du ikke lar hva andre tenker stoppe deg! Jeg har fått et litt annerledes syn på kroppsbygging, og det har sikkert flere av leserne dine også. Måtte bare gratulere deg, og si at du er et forbilde! DU må ha viljestyrke, du! Masse lykke til videre, og i NM. Jeg følger med! 🙂

    3. Gratulerer så mye med en fantastisk 3 plass, har fulgt deg en del uker nå og sett fremgang fra uke til uke. Fantastisk pågangsmot og disiplin på deg.
      Og velfortjent fråtsing etter konkurranse, skal følge deg på veien videre for du er en virkelig en inspirasjon og motivato.
      Train hard og go home:)

    4. Gratulerer masse med 3plassen…ikke ta dette negativt, men når en ser på bilde av det fra juni (eller juli) 2010 er jo det bare helt utrolig. Jeg så innlegget ditt med de to formbildene, og herregud du har vært flink!!!
      du motiverer noe helt sykt…!
      nå skal jeg gå å trene litt styrke selv…var planglag økt,men ikke mindre motivert etter å ha sett denne bloggen;)

    5. Gratulerer så mye med 3. plass! du er en sann inspirasjon 🙂 Jeg lurer på om du kan skrive et innlegg om trening på støl muskulatur? Og hvor mye kardio med hvor høy puls trener du til vanlig? 🙂

    6. Gratulerer masse med 3 plassen! 🙂
      “Fråtsinga” har du vel fortjent etter så langt tid på striks diett!!
      Bloggen din er forresten utrolig bra! Motiverende!! 🙂
      Lykke til videre mot NM!

    7. Grattis:)
      Men når man først skal fråtse så spis noe annet enn banan, proteinbar og snack & jacks da…hehe!!!
      Men du spiste vel mye annet å vil jeg tro:)

    8. Synes det er sikkelig gøy å se at selv om du skal fylle på med alt du savner så er det utrolig sunne ting du har savnet… Ser i hvertfall slik ut på bildene, er ikke det mest usunne.. 😀
      Skjønner at tankegangen er bra da..:D
      Gratulerer så mye med en nydelig plassering.Gleder meg til å se hvordan det går med NM og..:D

    9. Har fulgt med på bloggen din en stund nå og jeg må si du er en skikkelig inspirasjon for meg!
      gratulere så masse med 3 plass:)))velfortjent etter all den jobbingen.
      har to spørsmål: hvor har du kjøpt den røde (og svarte) sportsbh fra adidas?
      hvor får man tak i det du lager fluff av? sukrin?
      kan du skrive hvordan du lager bunnen/marengsen på den sunne kaken?
      Digger bloggen din=)=)

    10. Jeg har vært trofast følger av bloggen din lenge lenge nå, den er øverst på sjekklista sammen med Kristine weber sin! Ytterst nødvendig å lese til morgengrøten 🙂 ingen dag uten.
      Synes du er knalltøff og viljesterk som jobber så hardt, men åå de resultatene det gir deg! Stå på til Nm:-D
      Du inspirerer og motiverer!

    11. Karoline: Tusen takk for det :)Det er bare å trene selv om du er støl, ikke noe farlig med det 😉 Jeg går raskt utendørs i 45-60 minutter hver dag 🙂
      Kristin: De kjøpte jeg når jeg bodde på Hawaii, vet ikke helt om man får tak i de i Norge. Sukrin får du kjøpt hos Nordic Nutrition eller på alle helsekost butikker! Marengsen er laget av eggehvitter stivpisket med sukrin, og stekt på ca. 150 grader i 1 time 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg