Leaving on a jetplane

Da er jeg klar for den store generalprøven før NM, som er Stavanger Open. Treningsforum og Iform kommer til å vise showet live, så de som har lyst kan følge med der 🙂  Forbedømming starter kl. 9 og finalen kl. 4 på ettermiddagen. Klassen min en bodyfitness -163, og vi er den siste klassen som skal på scenen.  Jeg har lastet ned blogg.no appen også, sånn jeg får oppdatert dere i morgenkveld 🙂 Nå skal jeg straks til flyplassen og i ettermiddag er det innveiing og registrering, før vi skal legge det første laget med farge. Etter det gjenstår det bare å slappe av på hotellrommet med en film, liggende med føttene høyt. Jeg har gjort alt jeg kan gjøre nå, og er veldig stolt av meg selv uansett hvordan det går. Målet mitt var å komme i knallbra form, og det synes jeg selv at jeg har klart. Så spørs det bare om dommerne er enige 😉  Tusen hjertelig takk for alle lykke ønskninger – jeg setter kjempestor pris på alle sammen!

71 kommentarer

Siste innlegg