En må lide for skjønnheten

Det er så utrolig mye som skal ordnes før en konkurranse, mye mer enn jeg var klar over. De siste dagene har jeg brukt til å gjøre meg selv konkurranse-klar, og jeg tror det meste er i orden nå. Negler på hender og tær er fikset i blått, hvitt og sølv for å matche drakten. Alt som sto på pakklisten er handlet, og ligger klart i bagen. Jeg har begynt med skrubbingen av huden for at konkurranse-fargen skal sitte, og vips forsvant brunfargen jeg har jobbet hardt for i solariumet 😉

Jeg har også fått gjort det jeg gruet meg mest til – nemlig voksinga. Så og si alt (!) av kroppshår må fjernes før fargen skal legges, og dette har jeg sett lite frem til. Men flinke og utrolig hyggelige CharlotteDrømmehagen hudpleie gjorde meg positivt overrasket! Var ikke i det hele tatt så vondt som forventet, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Men selv om jeg prøver å leke jernkvinnen så må jeg ærlig innrømme at det svei litt!  En må lide for skjønnheten – er det ikke det de sier? 🙂  Hvis du også vil lide litt for skjønnheten har Drømmehagen forresten 20% rabatt på voksing denne uken, just so you know!

Formen begynner å sitte også – så nå er jeg snart klar for scenen 😀

27 kommentarer

Siste innlegg