Motivasjon

Denne helgen var det Mr. Olympia, verdens største stevne innen bodybuilding & fitness. De fleste er vel mest opptatt av guttene, mens jeg var mer opptatt av å se på alle de flottene jentene som deltok. Herregud for en inspirasjon! Helt sykt å tenke på at om under en uke er det min tur, bare i et litt mindre stevne 😉 I USA har de ikke bodyfitness som egen klasse, men Figure og Bikini. Under ser dere vinnerne av de to klassene, Nicole Wilkins og Nicole Nagrani. To helt forskjellige fysikker i to forskjellige klasser, nydelige er de begge to. Motivasjon!

Nå over til en helt annen fysikk – nemlig min 😀 Kroppen responderte bra på gårsdagens oppkarbing, og nå har vi et opplegg for hvordan vi skal gjøre det neste helg. Maten drepte cravingsene mine også – 150 gram havregryn, 150 gram ris og 300 gram karbonadedeig gjorde virkelig susen! Jeg innrømmer glatt at det var ufattelig godt å spise noe annet enn torsk og brokkoli for første gang på lenge. Så er det også veldig godt å tenke på at det bare er ei uke igjen til jeg skal spise igjen 😀

Veldig gøy å se hvordan kroppen reagerer på karb, og jeg knipsa selvfølgelig noen bilder av gårsdagens form 😉 Nå skal jeg gå en rolig søndagstur i finværet, før det blir en siste soltime på Bluebox før konkurransen. Siste uka før konk er det nemlig ikke lov å ta solarium, nå jeg må utnytte meg av sjansen 😉 Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag! 


 

36 kommentarer

Siste innlegg