Time for cardio!

Mens resten huset slo seg ned i sofaen for å se landskamp la jeg ut på en runde med kveldscardio. Med masse digg musikk og fint vær er det bare kos å gå cardio, en skikkelig oppkvikker 🙂 Jeg trente bein idag, og jeg pleier egentlig å spare føttene mine etter de øktene. Men vi har kuttet ganske heftig på beinprogrammet mitt nå som konkurransen er så nærme, så jeg følte at jeg hadde litt ekstra å gi i kveld.

Nå er det sofaen, te og kveldsmat som står på programmet. Hvis du har en rolig kveld sånn som meg, så vil jeg komme med tips til lesestoff 🙂 Jeg ble intervjuet av Iform, og du finner intervjuet her. Fitnessbloggen har også kommet med en ny artikkel om jentene i teamet, som du finner her. Check it out!

Ønsker dere alle en riktig god kveld, heia Norge!

20 kommentarer
    1. Er det noe sted man kan følge den konkurransen? Leser jo bloggen så har lyst å se hvordan det går i konkurransen…..webtv eller no lignende??

    2. herlig intervju:)
      Jeg lurte på en ting, jeg har gått ned 10kg på en veldig usunn måte og ganske raskt så du kan jo se for deg hvor lite fast i fisken jeg er. problemet er at jeg har trent 5 dager i uken i 2mnd nå, uten at jeg er blitt noe strammere eller fått noe “høyde” på rumpen. Jeg lurer på om du har noen tips til øvelser? evt. mat jeg bør spise/ikke spise?
      på forhånd takk:)

    3. Musikk er helt nødvendig når man trener, men jeg sliter litt med å finne god treningsmusikk. Har du noen tips? Hvilke sanger er dine 25 mest spilte sanger på iPoden? 🙂

    4. Hei 🙂 Første gang jeg er innom bloggen din, men du har defintivt fått en ny fast leser nå 😀 Utrolig spennende å se utviklingen og pågangsmotet ditt! Digger at du viser at jenter med muskler er FINT:D Lykke til i konkurransen! Du kommer nok til å klare deg strålende! 🙂

    5. Jeg er utrolig fasinert av det du får til =),fantastisk!! Du et sp.mål. Hvor lang cardio kjører du og hva slags intensitet??

    6. Maja: Kroppen trenger tid til å venne seg til forandringen, jeg er også litt slapp i huden selv o jeg har gått ned på en “sunn” måte. Vær tålmodig, fortsett med bra trening og kosthold så blir det skal du se 🙂
      Malin: Kan lage et innlegg om det 🙂
      Marianne: ca. 1 time og på lav intensitet 🙂 Går på flatmark før frokost bare!

    7. bare lurte på om du tøyer ut eller ikke?
      Og i så fall hvordan tøyer du ut og etter hvilke økter?
      Har to gymlærere, hvor begge er høyt utdannet innen idrett. Han ene sier at vi alltid må tøye ut etter alle treningsøkter, men han andre sier at vi aldri må tøye ut fordi dette kan skade musklene og at musklene bli lengre og ikke like synlige.
      Hva mener du?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg