No milk today

Da var det helg! Jeg er ferdig på jobb, og skal snart på gymmet for å trene rygg. Yndlingsøkta 🙂 Dietten min ble endret litt for å få fart på sakene frem til konkurransen. Blant annet kuttet vi ut alt av melkeprodukter, og la inn en god del mer fisk. Fisk er digg, så jeg liker egentlig den nye dietten godt 🙂 Min elskede havregrøt er flyttet til etter styrkeøktene, og til frokost står det nå egg på menyen. Blir spennende å se om disse endringene hjelper til neste uke. Jeg krysser fingrene for det, for mobilen min er flink til å minne meg på om at det er kort tid igjen!!!

Helt vilt at det bare er 20 dager igjen nå, at målet har kommet så nærme! Da BLIR jeg endelig FitnessNora, for jeg kan jo ikke kalle meg fitnessutøver enda. Ikke før om 20 dager 😉 Nå skal tyne ryggen min alt jeg kan, før det blir lørdagskveld. Tar med meg den nye Ipoden min som jeg har gravert så jeg aldri skal glemme å gå alt på trening! Råsa til meg og blå til verdens beste treningspartner, Paul 🙂

God helg alle sammen!

19 kommentarer

Siste innlegg