Har du lyst har du lov ;)

God morgen! Sånn starta jeg dagen, usminka og fornøyd med min kjære protein-iskaffe etter morgencardio. Anbefales på det sterkeste, og fremgangsmåten finner du ved å trykke her. Jeg hadde skikkelig lyst på noe søtt denne morgenen, og derfor ble det dessert til frokost i dag 😉 Har du lyst har du lov! 

Jeg pisket eggehvitter og Isogold Vanilla med Stevia før jeg gikk cardio, og satte blandingen til avkjøling i kjøleskapet. Vips, en time senere ble det vanilje pannacotta til frokost 😀 Håper alle har hatt en like fin start på dagen, og at dere nyter siste dag av helga. Det skal iallefall jeg!

13 kommentarer
    1. Fint bilde! Jeg har laget brød (står i ovnen, kan nesten ikke vente på å smake det!) helt på slump i dag, og når det er spist skal jeg på elixia for en treningsøkt 🙂 Hadde lyst på noe moro i dag, så dermed blir det en 55min zumba og litt styrke etterpå ^^ Håper du har en fortsatt fin søndag, fine deg!

    2. Hei har hatt et par travle dager med:trening,skole og jobb, så har akkurat nå tatt meg tid til å lese over hele bloggen din. Så fikk jeg lyst til å skryte litt av deg! Jeg har ikkje kommentert bloggen din før, men jeg har fulgt bloggen din nøye siden jeg leste om deg på ukas leser på bodywork.blogg.no & du har hatt ei fantastisk utvikling! Kroppen din ser fantastisk ut, å jeg gleder meg til å se hvordan det går videre mot konkuransen! Å den ryggen din, den er fantastisk! Jeg misunner den til tusen. !!! ;D Jeg ønsker meg foresten to inlegg på bloggen din: Det ene er et inlegg om fettprosent, hva ligger fettprosenten til en fitnesutdøver i og utenfor konkuranse. Hadde vært kult om du kunne tatt med din fettprosent, eventuelt hva målet er å gå ned til konkuransen. Jeg ønsker også et inlegg om utgifter i forhold til nm, hvis du har noen type oversikt for det 🙂 Men nå skal jeg stikke på ukas siste treningsøkt ;D
      BTW: Ikkje gløm at du er fantastisk! ^^

    3. Meg & Marthe: Jeg tar det litt etter dagsformen og været 🙂 Aller helst liker jeg å gå, men hvis det er drittvær jeg jeg å finne på ellipsemaskina/stepmaskina 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg