Cappuccino Frappe

En av de tingene jeg savner aller mest med å bo i USA er Starbucks! Jeg er en sucker for iskaffe, og jeg skal ærlig innrømme at det ble litt for mange av dem der borte 😉 Nå har jeg funnet min egen variant her hjemme og den er så god at jeg må dele den med dere! Superenkel å lage, dødsgod og full av protein – kan det bli bedre??

  1. Kok opp bittelitt vann
  2. Ha så mye pulverkaffe du ønsker i et glass
  3.  Hell over vannet og rør til pulveret er løst opp
  4. Fyll opp glasset med kaldt vann og isbiter
  5. Rør inn 1 scoop proteinpulver med Cappucino smak fra Nordic Nutrition
  6. Add noen dråper Stevia English Toffe
  7. NYT! <3

 

 


Flytende lykke <3

22 kommentarer
    1. Jeg venter på en pakke fra Nordic Nutrition, det står den skal komme nå på mandag 😀 da er blant annet cappucino smaken med. Gleder meg, da blir det bedre morgenkaffe framover! Du kunne ikke forresten skrevet litt mer om kostholdet ditt, evt lagt ut bilder av maten osv? Syns det er så inspirerende og motiverende og lese om andre sitt kosthold og kjekt å se hvordan du tilbereder den 🙂

    2. haha, jeg har nettopp laget ett innlegg selv med oppskrift på iskaffe, og den er ikke mye ulik din, jeg har en liten skvett melk oppi:)Det er så utrolig godt, blir jo helt hekta:)

    3. Hei. Jeg lurer på om du har noen erfaringer med Krea – Bolic? Vurderer å starte 🙂 Eller om du kan anbefale noe lignende?

    4. Charlotte: Det ska ljeg få til vetdu! Kos deg masse med kaffe fremover 😉
      Silje Utvei: Aldri prøvd krea-bloic, men jeg bruker iallefall Purple K kreatin fra Nordic Nutrition, og det synes jeg fungerer fint 🙂

    5. Mmm! Det så jo herlig godt ut,men må innrømme jeg er sucker på(glo)varm kaffe.Og svart.Helst så svart og sterk at den må spas ut.Neida.Bare nesten.;)
      Det gikk mest i Americano i Amerika da jeg var der i sommer.Den er sterk den.Jaaa! 🙂
      Når kommer Starbucksen i Norge da? Hmmm?

    6. Det er annonsert at det kommer starbucks på gardermoen (flyplassen) i begynnelsen av neste år, og om den går bra blir det sikkert flere?
      Selv synes jeg mange andre kaffebarer har minst like gode kaffedrikker som starbucks-kjeden, det er jo bare å fortelle akkurat hvordan man ønsker drikken så fikser de fleste det 😉
      Skjønner det er farlig å si sånt når det er så mange starbucks-elskere her da men 😛 Dere får sende brev til hovedkontoret deres, alle mann, så får de vite hvor stort marked de har der dere bor 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg