Photoshoot

Nå kom jeg akkurat hjem fra photoshoot for verdens beste gym, som selvfølgelig er Kaliber. Vi tok masse bilder som skal brukes på flyers, buss-skur og plakater her i Trondheim. Gøy! Håper det motiverer flere til å begynne å trene på Kaliber 🙂 Jeg har hatt en skikkelig bra start på uka, og fått inn to gode økter. Etter beinøkta i går krøyp jeg nærmest til sengs, men det er sånn det skal være 😉 No pain no gain! I dag var det bryst som sto for tur, og imorgen er det klart for armer. Satser på å få se resultatet av photoshooten om ikke så lenge, i mellomtiden får jeg vise dere bildene Anneli tok behind the scenes 😉


Gøy å kjøre dips 😉

2 stk happy & hungry! 😀

Nå skal jeg legge ut på en runde cardio før det blir natta, håper dere alle har en herlig kveld!

18 kommentarer
    1. Herlig Nora ! ; ) Bynne å bli veldig bra no ja, glr mæ t å shå bilda fra shooten =)) Ikke lange tia igjen no, ska bli kjempearti å shå dæ på scenen !! Du kjæms t å bli steinbra t konkurransen =))))

    2. Jeg har nettopp for ca 2 uker siden begynt og lese bloggen din, og jeg likte den fra første titt! Du sprer så masse motivasjon og glede gjennom bloggen din at det er en glede og lese! 🙂 Jeg ser du har trent bryst idag, og lurte på om du kunne lage et innlegg eller noe der du skriver hvilke øvelser du gjør, og hvilke øvelser du anbefaler for vi som vil har størrebryst? 🙂

    3. Jeg er superimponert over formen, men først og fremst innsatsviljen. Det virker som om du gir absolutt alt og går på for full guffe, og DET liker jeg ^^ Tror du kommer til å gjøre det strålende i konkurransen!

    4. Hva tenker du om å kjøre kardio, og da helst intervaller (geriljakardio o.l.) dagen før beintrening? Bør det legges til en annen dag? Og er fire styrkeøkter i uken nok til å bygge? Eller bør/må jeg ha noe kardio også?? 🙂

    5. Henriette: Jeg ville ikke kjørt gerilja-intervall dagen før bein, da jeg tror det ville ha gått utover beinøkta mi. Dette er jo individuellt, men jeg ville ha lagt den til en annen dag ja 🙂 4 styrkeøkter i uka er nok til å bygge ja, cardio bygger du ikke av 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg