Pumping Iron

Endelig har jeg tatt helg! Velfjortjent også vil jeg si 😉 Må bare vise dere fantastiske kveldsmaten min fra igår, for den var så goood 🙂 Mager kesam med Stevia Vanilla Cream og litt sukrin er tidenes vaniljesaus, og er den perfekte topping til jordbær og gele.

 


Nå er jeg akkurat ferdig med siste dag i sommerjobben min. Fra og med mandag er jeg ikke lenger brillestylist, men student igjen. Gleder meg masse! Men det blir litt trist å si hadet til alle de fine billene 😉 Prøvd alle parene i butikken 1000 ganger, og disse er favorittene!

 

Snart er det klart for en tur på gymmet, rygg står for tur. Yndlingsøkta mi 😀 Veit ikke helt hvorfor, men jeg har alltid elsket å trene rygg! Fortsatt masse energi etter ekstra mat igår, og det skal brukes opp på Kaliber. Og bare sånn by the way, lykke KAN faktisk kjøpes! Jeg ble iallefall veldig lykkelig når dette ventet på meg i postkassa 🙂

 

It’s so important to make someone happy.


Start with yourself.


God helg alle sammen!

18 kommentarer

Siste innlegg