Matvrak

Det er egentlig ikke ofte jeg er sulten, men etter trening er jeg ALLTID sulten! Hiver meg over proteinshaken og riskakene som en ulv 😉 Jeg føler meg skikkelig pigg nå om dagen, og føler jeg har mye energi i kroppen. Det utnyttes selvfølgelig, og jeg fikk kjørt armene godt idag. Biceps og triceps kjøres sammen, og økta så slik ut:

  • Stående bicepscurl m/manualer
  • Stangcurl
  • Bicepscurl
  • Hammercurl
  • Push-down
  • Smale dips
  • Franskpress
  • Enarms konsentrasjons-curl

 

Denne shaken er så god at du ikke trenger å være på diett for å glede deg til den engang! Isogold Vanilla med kanel og Stevia Chocolate. Smaker flytende kanelbolle, og hvem liker vel ikke kanelbolle???

Veldig fornøyd pie etter ei god økt! Nå blir det riskrem aka. cottage cheese og funlight før jeg skal finne senga. Håper alle mine kjære lesere har hatt en fantastisk kveld 🙂

15 kommentarer
    1. Jeg er alltid skrubbsulten etter trening ^^ Løper hjem så fort jeg kan og hiver meg over maten, hihi 😀 Det er vel et godt tegn på at alt fungerer som det skal O:)

    2. Kjenner meg veldig igjen i uttrykket “ulv” etter trening. ALT går ned. Lett :p
      Den shaken din hørtes god ut forresten, noe som må testes tydeligvis. Jeg har kjørt sjokoladeprottis med karbs og foz som ettertrenings”mat” i ett år nå…
      Masse lykke til med forberedelsene til NM. Heier på deg!! 😉

    3. Jeg er jeg er en jente på 13 år lurer på om du kunne legge ut et treningsprogram, som ikke er så veldig vanskelig? jeg er ikke i veldig god for men vil bli i bedre 🙂

    4. Mia: Riskaker er raske karbohydrater – rett inn i musklene etter treninga 🙂
      Meg: Hvis du er 13 vil jeg heller anbefale deg å høre med gymlærer eller lignende, som kan hjelpe deg å sette opp et treningsprogram 🙂

    5. Hahaha, du er så kul!
      Vi har for vane å handle middag på vei hjem etter trening, helt utrolig at jeg ikke tar med meg halve butikken hver gang 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg