Lifesavers på diett pt. 1


Jeg har alltid vært glad i te, men ekstra avhengig blir jeg på diett. Når fettprosenten blir lavere fryser jeg lettere, og da er det herlig med en god og varm kopp te for å få varmen i seg. Over ser dere noen av favorittene mine, som er så gode at jeg ville dele de med dere 🙂 Ekstra godt blir det med noen dråper Stevia i, og lemon, vanilla og berry anbefales på det sterkeste i te. Den blir så søt og god, stiller søtsuget med engang 😀  Stevia fås kjøpt på Iherb og hvis du bruker rabattkoden SIV084 får du $5 i rabatt på den første bestillingen din! Bare husk å bestill flere små pakker enn èn stor, går du over 200 kr ( eksl. frakt) så kommer det toll og moms i tillegg. Masse god te og annet helsesnacks har de også billig der inne, så shop til you drop 😉

14 kommentarer

Siste innlegg