Formupdate

 Her er en formupdate, med bilde fra formsjekken sist fredag. Da var Fitnessbloggen tilstede for å lage en ny artikkel om oss jentene i Team Kaliber, og artikkelen finner du ved å trykke her. Formen kommer seg sakte men sikkert, og det går nedover på både vekt og målinger. Overkroppen er MYE bedre enn underkroppen, og det er fortsatt masse som skal vekk på lårene. Så det er bare å knuse på, for nå det er ikke lenge igjen! Skal jobbe ræva av meg, bokstavelig talt 😉

Merket at spisedagen i helga gjorde godt, for beinøkta på Lillesand igår var knallbra! Det kjennes når jeg går trapper i dag, for å si det sånn. Med helt nye maskiner får jeg variert øvelsene mer, og det gjør virkelig susen! Ikveld er det bryst som står for tur, pluss mage. Jeg vil ha sixpack, og helst skulle jeg hatt den igår 😉

16 kommentarer

Siste innlegg