Juli 2010 vs. Juli 2011

Et bilde sier mer enn 1000 ord.

71 kommentarer
    1. Wow! Du har jobbet deg til en virkelig nydelig kropp!
      Skam bra. Digger å følge med på bloggen din og se framgangene dine. Gleder meg til å se resultatene fra NM selv om det er en stund til, men tiden går utrolig fort. ^^

    2. TO bilder sier mer en to tusen ord:) hehe
      Kjempeflott fremgang – må si du har jobbet hardt! Flinking:)

    3. Utrolig imponerende! Jeg har stor respekt for folk som satser og gjennomfører det de bestemmer seg for. Det skal være meg en glede å følge med videre på bloggen din og jeg ønsker deg lykke til i oktober!

    4. Fy faen… det er det som må sies, du har vært så utrolig knallflink. Du har ALL grunn til å være super stolt over deg selv!! 😀

    5. Fantastisk flott! =) Er det mulig å komme i nærheten av den formen du er i, uten å ha trenere som pusher hver dag? Såntno har vi ikke her på bygda gitt!
      Eventuelt, hvordan finner man noen som er villige til å trene en?
      Heier på deg i NM =)

    6. Fy søren!!!! helt rått å se!!! DEN fremgangen der har ikke jeg hatt! og det på dobbelt så lang tid! Du ser helt fantastisk ut nå! Kunne du ikke skrevet et innlegg om hva du har gjort dette året som har gitt så gode resultater, f.eks hva slags trening og mat du startet med og hvordan du fortsatte… 🙂 Lykke til med konkuranse! med et så fint smil og den kroppen fikser du en pallplass vettu! 😉

    7. Så sinnsykt bra! Dette var virkelig gøy å se; det går faktisk an 🙂 Du er en super motivasjon, gleder meg til å følge deg videre! 😀

    8. knallbra jobbet 🙂 flott kropp på deg nå!
      kan jeg spørre hvor mange gram silikon du har lagt inn? over eller under muskelen?

    9. Tusen takk for fine kommentarer til dere alle 🙂 Grunnen til at jeg valgte disse to bildene er at det er AKKURAT 1 år mellom de, og viser hva man kan få til på et år! Blir gøy å se 2011 vs. 2012 😉

    10. For en fantastisk framgang og det bare på et år!! Tror vi er flere som blir inspirert til å gjøre litt mere ut av den vanlige styrketreningen, og lurer derfor på om du kan sette opp et program/ forslag på ulike øvelser for å trene hele overkroppen? Hadde iallefall vært supert! 🙂

    11. Er også veldig interresert i å vite hvordan du har klart dette. Hvor mye og hvor lenge lå du i overskudd? spiste du fritt eller etter en plan da du bygget? Hvordan har vekten utviklet seg? La du på deg mye fett under byggingen? osv..
      Fantastisk inspirasjon!

    12. Like stønning på bægge bildan du da, Nora <3 Huks du fortjene en ferie også da. Som feks i Desember, t Dublin - ætter all den harde jobben du har lagt ned 😉

    13. Hva har du gjort for å bli slik? fremgangsmåten? skulle gjerne hatt den, sliter litt med trening selv ;/

    14. SÅ flik du har vært, imponerende!! Du ser flott ut! Men jeg synes du så flott ut på bildet fra 2010 også jeg, skulle gjerne likt å sett sånn ut også! 🙂

    15. Å herre! For ei forandring! Kan du lage et innlegg om treninga di og sånt? Og tips osv? 🙂
      Liker treningsblogger, jeg danser på danselinja og vil gjerne ha styrketips osv.. Alltid greit å lære noe nytt 😀

    16. Det er jo bra å ha en viss grad av selvdidiplin, og jeg mener absolutt ikke å være negativ, men synes egentlig du så mye friskere ut på det første bildet. Selv om man får muskler, tror jeg det er lett å overbelaste kroppen, og det kan føre til at du vil angre senere. Det er bra å spise sunt, men hvis man har et såpass strengt forhold til mat kan man også få problemer med det, pluss at du kan gå glipp av viktige næringsstoffer. Man vet ennå ikke om stevia har noen bivirkninger, og jeg synes derfor du kanskje skal være litt forsiktig med å anbefale det til andre.
      Alt i alt tror jeg det beste er å ha et normalt sunt kosthold uten for mye erstatninger, og trene godt, men forsiktig for ikke å få belastningsskader, gjerne to dager uten trening eller evt restitusjonstrening.

    17. wow… det er alt jeg har å si. men personlig synes jeg kroppen din hadde vært finere uten alle disse musklene 🙂 men du har all grunn til å være stolt! stor framgang på kort tid.

    18. sykt!! må bare si at du er en stor motivator, syns du er helt rå som klarer å gjennomføre dette! 🙂
      lykke til i oktober 😉

    19. at du er singel, er helt sykt! ser veldig bra ut både 2010 og 2011! håper at det blir gull på deg i oktober! ;D

    20. Thumbs up, men *kremt* det er vel mer enn kun mat og trening som har “gitt” deg kroppen du har nå?
      Må personlig si at jeg syntes du var vakker og kvinnelig på bildet i 2010.
      Men for all del, lykke til.

    21. Du var mye finere før. Naturlig flott jente med formen du kan være stolt av! Beklager, men det er bare til å bli kvalm av det du prøver å bevise

    22. Du var mye, mye, mye finere før.. nå ser du ut som ei maskulin lesbe.. For all del så kan du få fortsette med det du gjør vis du liker det, men du ser ut som en forbanna mann med muskler. Vis du ikke greier å se dette så er du helt forbanna JÆVLIG bitchy. Derfor har jeg skrevet et dikt til deg.
      Jeg vet om en jente som heter Nora
      Før var hun digg, nå ser hun ut som den maskuline hora
      Hun strammer sine muskler og jeg har ikke sett på maken
      Hun ser ut som en mann bakfra når hun strammer baken
      Hun såg ung og deilig ut, men nå ser hun ut som mora.

    23. Hei, Nora! Jeg bare lurer på om du har noen tips til styrke hjemme? Jeg har noen manualer hjemme som går opp til 5?kg på hver. Synes dette er tungt jeg og må til og må til og med ha det litt lettere på noen øvelser jeg har prøvd, haha x) Jeg har ikke noe erfaring med slike ting og trenger hjelp. Jeg er ikke sterk nå, men vil gjerne bli det. Vil helst at det ikke skal synes så mye, men at kroppen ser bedre ut og strammere hvis du forstår. Noen tips til til en nybegynner som meg? 😛 ps: jeg har litt skader i skulder vingen og under armen så må egentlig ikke gjøre noe som er belastende der…
      Må bare si jeg leste noen utrolig frekke og stygge kommentarer i dette innlegget. Jeg er så uenig med dem som det mulig kan! Det skulle ikke vært lov. Merket du at de er anonyme? De er for feige til å vise hvem de egentlig er. Du er tøff, Nora og et forbilde for mange. Du lar deg ikke stoppe av slike kommentarer 😉 You go girl 😉

    24. Får motivasjon når jeg ser på bildene dine, og leser bloggen din! Stor inspirasjons kilde.
      Flott om du kunne ha laget et innlegg om fremgangene dine fra du begynte med å trene til den dag i dag. Sikkert mange av leserne dine (jeg også) som lurer på hvordan du trente for å få et så bra resultat:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg