Morgenstund



Jeg våknet litt umotivert denne morgenen, og ville helst ikke opp av senga. Kunne mye heller tenkt meg å ligge lenge, og bare slappe av sånn som i går. Tilbringte mesteparten av tiden min i går sånn som på bildet over, nemlig med å gjøre minst mulig 😉 Men da jeg kom meg ut av senga og inn på badet fikk jeg en gledelig overraskelse, blodårer på magen 😀 Wohey! Jeg går fortsatt og venter på at sixpacken skal dukke opp, men nå har jeg iallefall tatt et steg i riktig retning  😀 Motivasjonen var plutselig på plass igjen, morgencardio fløy forbi og nå nyter jeg en proteinkaffe med smak av cappuccino frappe før jobb.Om 9 timer tar jeg velfortjent helg, og jeg gleder meg masse til ei hard styrkeøkt ikveld 🙂

 

Pulverkaffe, vann, isbiter, stevia og proteinpulver blir til denne herligheten! Tar 1 minutt å lage og  smaker akkurat som Starbucks 😀 Helt sant! Ha en fantastisk dag alle sammen 🙂 

14 kommentarer

Siste innlegg