Changes

I går var jeg så heldig å få være barnevakt til lille Kaisa, en nydelig rottweiler på 14 uker. En dag skal jeg ha en selv, men enn så lenge får jeg nøye meg med å være barnevakt. I tillegg til å være mennesketes beste venn er jo hunder perfekte cardiopartnere 😀

Nå kom jeg akkurat inn døra etter den første økta på det nye treningsprogrammet mitt. Totalt annerledes enn hva jeg bruker å kjøre, så det var veldig uvant å trene på denne måten. Tidligere har jeg trent med høyt volum, mange øvelser per muskelgruppe og lange treningsøkter. Nå er jeg over på HIT-trening, altså High Intensity Training, med kun èn øvelse per muskelgruppe!  Kjentes helt sykt ut å være så fort ferdig på gymmet som jeg var i dag, men de sier jo at forandring fryder 😉

Vil minne alle sammen på konkurransen jeg har gående, hvor vinneren trekkes 1. august! Trykk her for å delta.



16 kommentarer

Siste innlegg