Ruinert

Nå skulle jeg egentlig vært ute på min faste runde med morgencardio, men jeg makter rett og slett ikke! Beinøkta igår var knallbra og det kjennes på lårene idag, for å si det sånn. Ruinert!  Da får det bli kveldscardio seinere istedet, så får beina hvile litt lenger. Jeg var på Lillesand Treningsstudio for første gang i går, og jeg ble skikkelig imponert! Splitter nytt utstyr i hele gymmet – som faktisk er en omgjort låve. Dødskult! I tillegg har de masse bra sal- og utendørstimer, så neste uke er det klart for bootcamp på Lillesand. Gøy å variere cardio 🙂 Gleder meg allerede! 

Kjenner denne idag!!!


Meg og eier Øystein Lillesand utenfor låven som er omgjort til et råbra gym!

Har du prøvd bootcamp før? 


24 kommentarer
    1. Ikke alltid kroppen vil fungere, men skjønner jo det! 😉 Har ikke noe bra bootcamp tilbud på treningssenteret jeg trener på =/

    2. Heisan! Så gøy å se at du også har testet Lillesand senteret og funnet det imonerende! Jeg testet det sist jeg var i Trondheim, og trivdes kjempe godt. Lokalene er bare så stilige – og de ansatte kjempe hyggelige 🙂

    3. Bootcamp er utrolig bra! Det burde du virkelig glede deg til. Det kan ikke sammnenlignes med noen andre saltimer, og ja man får spysmak i munnen de første gangene.
      Jeg var selv med ukentlig på bootcamp på t3 i Trheim, men det var få folk med som resulterte i at det ble kuttet ned på 🙁
      Nå vet ikke jeg hvordan bootcampen er langt opp på Lillesand gym, men fra min erfaring er det knallbra!
      Jeg klarer ikke å forbrenne så mye på en time som jeg har gjort på bootcamp, så jeg er spent på å høre hvordan din opplevelse ble;)
      Uansett lykketil fremover, følger deg 🙂

    4. Jeg og må drøye morgentreningen litt i dag, hehe:) Men snart blir det hvert fall en økt for overkropp, og kardio. Ha en fin dag!

    5. Så stilig trenings”senter” 🙂 Og for en syyyk kropp du har! Utrolig flott! Du får bare flytte til Bergen og bli med på Bootcamp! 😛 hehe

    6. Da e vi 2 snuppa;) Riktignok trent æ bryst i går, men med lavdag og den her varmen drøye æ cardioen te i kveld æ å;) Du kan prøv et produkt som æ bruke fra hulk i bulk som hete stopp melkesyre.. Den va sykt effektiv etter trappeintervallen vårres;) KLEM!

    7. Digg å kjenne det etter treningen og da:) Da vet man at man har gitt en del på treningen!! Vurderer virkelig studio utover jeg også nå:):) Blir innspirert!

    8. vet du hvor tung den benpressa er i seg selv? bruker akkurat samme selv i fra technogym på mitt treningssenter og hasr alltid lurt på det 🙂

    9. Der jeg trener (Family Sports Club, Askim) hadde de bootcamp i vinter (mener det var i vinter hvertfall..), men det er nok ikke noe de bruker å ha så ofte. Litt synd, for hadde vært artig å være med en gang 🙂

    10. Bli med på vår unike Bootcamp neste onsdag kl 18.00. Tøft, utfordrende og morsom trening! Tar du utfordringen??? GRATIS prøvetime men husk å meld deg på vår online booking (begrenset med plasser)
      Lillesand Treningsstudio
      Trening for alle!
      http://www.lillesand.nu
      Øystein Lillesand, Owner

    11. Julie Tennes: Heeerlig! 😀 Ble en digg tur ja, sikkert fordidu sendte så mye energi 😉
      Cijm: Godt å la den slappe av noen ganger 🙂
      Livet på Svalbard: Hehe, da blir det vel litt vanskelig ja ;P
      Therese: Skjønner godt at du trivdes der, kjempebra gym!
      Birgitte: Så godt å høre! Nå gleder jeg meg enda mere:)
      Mia: Håper du fikk ei digg økt!
      pedersenfrua: Tusen hjertelig takk for det 🙂
      Louise: Tusen hjertelig takk for fin kommentar!
      Marie: Så gøy! Skal ta noen økter der innimellom, kanskje vi sees 🙂 Du får si hei om du ser meg!
      it’s training: Det stemmer også 😉
      Synne: Hehe, lykke til med å finne energi 🙂
      Anneli: Voffor har jeg ikke hørt om det før? ;P løøp og kjøp!
      Kåre: Det bør du virkelig prøve!
      Mira: Moro, du burde prøve det engang 🙂
      Barexandrea: Du er best ;*
      marathondream: Veit ikke om de var noe bedre ikveld, men gjort ble det iallefall!
      :)) : Aner ikke, veit bare at det var TUNGT ;P
      Christina Aurora: Mhm, gleder meg 🙂
      Cecilie Lykke: Ja, kult å tenke på at det egentlig er en låve!
      Øystein Lillesand: Gleder meg til neste onsdag!!

    12. ja det skal jeg så absolutt 😀 har lenge ønsket å trene med noen jenter som liker å trene styrke. er 17 og fyller 18 i august, og har få jentevenner som liker styrke. er ikke særlig “flink” selv, kan liksom ikke sammenlignes med deg, haha, men har ikke så mange å prøve ut/diskutere styrketrening med.. iallefall ikke jenter :)))

    13. sannabastiansen: Slitsomt ja, men det er sånn jeg liker det! Train hard or go home!
      marie: Det er bra 🙂 Var der igjen idag, så det er bra å skrike ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg