MorgenMotivasjon!

 

 

Hva skal du trene idag? 😉

20 kommentarer
    1. Senere i dag er det overkroppen som skal få kjørt seg.
      Benk, dips og litt annet gøy står på lista 🙂
      Ha en fin dag Nora!

    2. Senere i dag er det overkroppen som skal få kjørt seg.
      Benk, dips og litt annet gøy står på lista 🙂
      Ha en fin dag Nora!

    3. Senere i dag er det overkroppen som skal få kjørt seg.
      Benk, dips og litt annet gøy står på lista 🙂
      Ha en fin dag Nora!

    4. Hahaha, fantastisk bra.
      Jeg skal faktisk ha treningsfri i dag, men det blir en times tur i finværet uansett 🙂
      Var så gjennomsliten i går som det omtrent går an å bli, etter jobb og ryggøkt, og jeg elsker det :O
      Fin dag til deg 😀

    5. Trener 13 timer i uken, hver dag bortsett fra fredag. så ja 😉 men jeg lurte, jeg er ny leser. SÅ jeg vet ikke om du har skrevet noe om mat osv før, regner med at du har gjort det. Men ihvertfall hva må man spise etter og før trening? fordi jeg sliter alltid å finne ut hva jeg skal spise for å “fylle opp” ALLE tomme “lagre”.

    6. sunthjerte: Herlig start på dagen :))
      fitforthissummer: Oi, god tur da!
      Connie Michelle Klæboe: Det er bra 😉
      Lona: Høres bra ut, håper du får ei god økt og en fin dag :))
      Hanne: Herlig Hanne 🙂 Ønsker deg en kjempedag!
      Frisksomenfisk: Hehe, enjoy 😉 Superbra trening!
      .
      Silje – 15 år: Få i deg en protein og karbobydrat-kilde etter trening 🙂 Eksempelvis en proteinshake og rosiner/riskaker. Rett før trening kan du gjerne spise et eple og BCAA.
      Cecilie: Så bra 🙂 kos deg på trening!
      Malin: God økt!
      Andrea: Digg, perfekt start på morgenen ;))
      Helene Drage: Liker det jeg også 😀
      KristineLOVES: Hehe, blir en redbull på meg også idag 😉
      Christine Aurora: God økt Christine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg