Ny uke – nye muligheter :)

Da har ei ny uke starta, og jeg er full av energi og motivasjon! Startet denne mandagsmorgenen med cardio, her skal det forbrennes 😉 Som nevnt ble cardiomengen min økt, det er tross alt bare 13 uker igjen! Gikk først til gymmet, 20 minutter med ellipse, 20 minutt på trappemaskina og syklet hjem fra gymmet etterpå. Gadd nemlig ikke å sykle hjem fra trening igår, hehe. Sprek sa du? Uansett, når jeg varierer på denne måten går tiden så fort! Cardiotips fra meg til dere 😉 Nå er jeg akkurat ferdig på kjøkkenet – og matpakker for de neste to dagene er klare til å spises!

 

Idag kom også andre artikkel som Fitnessbloggen lager om Team Kaliber mot NM! Der finner dere blant annet en video fra lørdagens trappeløp og et intervju med coach Gunnar. Trykk her eller på bildet under for å komme til artikkelen! 🙂

19 kommentarer

Siste innlegg