Hallo melkesyre!

Denne lørdagen ble kickstartet med trappeintervaller i Granåsen med noen av jentene i Team Kaliber! Jeg skal ikke engang prøve å pynte på sannheten – for det var et helvette. Trappa var MYE brattere enn jeg hadde forventet, og lårene mine protesterte kraftig.  Melkesyra slo inn med engang, og jeg hadde konstant blodsmak i kjeften. Det er derfor det er digg at vi er flere, for da går man iallefall ikke gjennom helvette alene! Effektivt er det iallefall, det er det ingen tvil om! Forhåpentligvis blir trappeintervaller fast lørdagstradisjon med Kaliber jentene fremover 🙂


 Sånn så vi ut FØR start…


Vilde på vei mot toppen!


HALLO MELKESYRE!



Sånn så vi ut etter vi var ferdige 😉

Heldigvis er det ei uke til neste gang! 😀

27 kommentarer
    1. Forhåpentligvis blir dette fast på lørdager???
      Du er gææærn Nora, klin gææærn 😉
      Savner deg vi også foresten, spesielt nå som en ny generasjon skoleungdommer er i ferd med å innta FHS.
      Klem

    2. benedictestrening: Godt nå ja, IKKE godt der og da 😛
      Andrea: Det var det også!
      Siw Aina: Jeg vet det, ikke rett skrudd sammen 😉 Ååå, skulle ønske jeg kunne tatt meg ei par uker hos dere i sommer !
      fitforthissummer: I knooow, men veldig effektivt 😉 Heldigvis bare 1 gang i uka :p

    3. kooonge braaaaa trening (O; hihihih helt pyy,men ufattelig deilig etterpå..kanskje ikke de tunge beina,men…
      skal følge med deg mot mål..artig at du blogger ofte (O=
      (O=

    4. Oioi, spreke jenter! Hvor mange trinn hadde den trappa ca?
      Kjenner til de intervallene selv, ikke noe fryktelig stas i øyeblikket de utføres, men veldig godt etterpå;)
      Keep going!

    5. Ja håper det, alltid kjekt å vinne 😀
      Ser så gøy ut å trene på den måten dere gjør. Ikke at trappeintervall er gøy, men det blir jo på en måte kjekt når man er flerne og har et mål. Lite kjekt her å utrolig umotiverende med trening. Sånn som i dag regner det og det og da er ikke akkurat det å trene ute noe særlig stor prioritet, og gulvet inne er hardt og ikke serlig kjekt å trene på så styrken blir det sikkert heller ingen ting gjort med i dag. Utrolig lite trening som blir gjort her nede. Får håpe det det blir litt gang igjen når jeg kommer hjem 😀

    6. å fyyyy! den er hard den. Jeg løp/gikk opp vikersund bakken. Vi hadde hatt en lang kjøretur, og jeg hadde mye energi å ta ut, dagen etterpå kunne jeg nesten ikke gå XD

    7. Jenny: Det skal jeg vettu 😉
      BarexAndrea: Hihi, du er best <3
      truestorytelling: Det gjorde nesten vi også!! 😛
      Carina med c: Ja, det er skikkelig god trening! Gøy at du følger med 🙂
      Marit og Gunilla: Dragene varer så lang tid vi bruker på å komme opp! Hehe, de første gikk raskere enn de siste for å si det sånn! Hele økta tok vel ca. 30 min 🙂
      Hermetikk fra Svenskhuset: Det var det også 😉 hehe, takktakk 🙂
      Sigrid Heldahl: Takk for det 😀
      KristineLOVES: Yes, Team Kaliber vettu 🙂
      frisksomenfisk: Jeg ANER ikke, mange nok i allefall! Godt ETTERPÅ ja ;P
      susanne: Det tror jeg på, bra du jobber på! 🙂
      Helene: Ser den, det er ikke alltid like enkelt når en er på ferie! Men satser på at du er tilbake for fullt når du kommer hjem 😉
      Elvi: SUPERslitsomt ;P Men heldigvis er det fort over!
      it'straining: DET tror jeg på, beina mine er som bly i dag de også!!
      Mia: Jaa, godt at vi er flere! Ikke digg å bryte seg på den trappa der alene 😛
      * Irlin * : Takktakk 🙂

    8. Lyst til å fortelle nærmere om hvor dere sprang og opplegget?:) Bruker noen ganger å være i trappene selv skjønner du, så morsomt med tips 🙂

    9. Baliba: Kjempegøy 😉
      laaa: Vi gjør vårt beste!
      Nathalie: Vi varmet opp med å gå opp trappa og jogge rundt husene og ned til trappa igjen. Så kjørte vi knallharde intervaller opp trappa, og kjørte lett jogg rundt før det var på’n igjen 😉
      Linn H. : Dødsbra trening ja, det kjentes for å si det sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg