Formupdate

Da er jeg akkurat ferdig med kveldens skulderøkt. Kjørte lett i dag, ettersom skuldra fortsatt er litt øm etter gårsdagens behandlig. Selv om det ikke var spesielt behagelig å bli brukt som nålepute, så føles det ut som skuldra er blitt litt bedre allerede. Yay! 🙂


Ellers er det jo fredag idag, og det betyr måling og veiing. Det var ikke så mye forskjell fra sist uke, så da gjør vi noen justeringer på diett og trening frem til neste fredag. Mindre kalorier og mer cardio neste uke – og det er jeg helt klar for. Allerede i morgentidlig blir det trappeintervaller i Granåsen med de andre jentene i team Kaliber 😉 Girlsa skal bli i FORM!  Legger ved et bide fra forrige ukes formsjekk, og om du ikke har lest Fitnessbloggens artikkel om jentene i teamet så finner du den her.  Nå er det klart for fredagskos med paprikakylling og karriris 😀 Namnam!

Ha en fin fredagskveld alle sammen!

14 kommentarer
    1. Kjipt med vond skulder! Men det er kanskje ikke så rart at det blir litt vondt i blant – når man pusher seg så hardt som du gjør! 🙂
      Jeg sliter med knærne, jeg! Det kneet jeg var på MR med har blitt bra nå da, men nå har jeg begynt å få vondt i det andre. Sikkert betennelse på gang der også! :b

    2. Kjipt med vond skulder. :/
      Høres ut som en kjekk intervall trening du ska på, og jeg gleder meg til å se resultatene videre veien til NM 🙂

    3. Masse lykke til i veien mot NM, Nora! Jeg har virkelig tro på deg! Også vil jeg takke deg for at du er så inspirerende. Selv om jeg absolutt ikke har NM i fitness i tankene så trenger jeg sårt å få av kiloene jeg la på meg under graviditeten (og noen av de jeg hadde fra før), så det er motiverende lesning du kommer med!

    4. Stine – Stine’s treningsblogg: Tusen takk, og god helg til deg også 🙂
      Spisemonsteret: Den er ikke helt bra nei, men på bedringens vei!
      Fotograf Drea: Hehe, det kneet ditt blir jo aldriii bra det ;P Bli med meg på behandling neste gang tror jeg!
      fitforthissummer: Takk for det 🙂
      Helene: Kjekk var ikke rette ordet, men godt å være ferdig ja 😉
      laaa: Tusen takk!
      Adidem: Takk for det 🙂
      bedrehels1: Tusen takk 🙂 Jeg sliter med skuldra, så får behandling med nåler for å fikse den!
      benedictestrening: Tuuuusen takk! Superhyggelig å høre 🙂
      Anne Lotte: Tusen takk skal du ha, så godt å høre! Det er så godt å vite at jeg kan motivere noen, gjør meg skikkelig glad å høre det!! 🙂 Lykke til med treninga fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg