Video: Bodyweight Interval

Jeg har nevnt på bloggen tidligere at jeg har den del gruppetimer, akkurat nå har jeg fire fast i uken på 3T-Ranheim. Jeg liker alle, men den jeg liker aller best er Bodyweight Interval. Grunnen til at jeg liker den så godt er fordi den er så effektiv, så tøff, så morsom og så enkel å gjennomføre. Du bruker nemlig bare din egen kroppsvekt, og det er det. Første del av timen jobber vi i 30 sekunders intervaller, før vi på slutten kjører to runder med alle åtte øvelsene etter hverandre med 30 sekunder per øvelse. Det gjør det til fire minutter trening, og ved hjelp av disse øvelsene kan du kjøre en litt annerledes 4×4 intervall. Jeg lover at du blir like svett på denne måten! Vi laget en liten film for å legge ut til medlemmene våre, men jeg tenkte at jeg kunne dele den med dere også. Dette er jo øvelser du kan gjøre på egenhånd i stua, eller selvfølgelig i en treningssal sammen med meg! 

Singlett fra Reebok / tights fra ICANIWILL / sko fra Adidas (sponsede lenker)

Om du kjører denne økta eller ikke, jeg lover at trening gir deg godfølelsen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg