Mandagsfri

Mandag betyr ny uke og nye muligheter, det føles alltid bra! I dag har jeg absolutt ingen planer om å trene, det var nok å pakke ut av kofferten i dag tidlig. Så det går faktisk helt fint å ikke trene på en mandag, tenk det! Det betyr ikke at resten av uka kommer til å bli dårlig, eller at dagen i dag ikke har mening. For jeg kan garantere at det går bra om du ikke trener i dag, jorda går ikke under og du kommer deg helt sikker på trening i løpet av uken likevel. Det har jeg store planer om selv, men altså ikke i dag. Det var egentlig det jeg ville titte innom for å si, fordi jeg synes det er sånn press på at man “må” trene på mandager. Det er jo egentlig ingen forskjell på mandag og andre dager, og hver dag kan faktisk ikke være treningsdag. Det er jo så viktig med litt hvile innimellom også! Nå er jeg hjemme i Trondheim igjen, men jeg legger med bilder fra den siste dagen i Spania. Den ble brukt til å tusle rundt og nyte de siste soldagene, før det ble en siste burger på The Grill. Mandagsinspirasjonen sin det! Håper dere har en nydelig start på uka, enten den er sprek eller ikke ♥

Topp og tights fra Adidas / sko fra Reebok (sponsede lenker)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg