Svetting på en solskinnsdag

Hei dere! Dagen i dag har vært så fin, med supersol over Trondheim.  Jeg har gått en lang tur i bymarka, og har satt sammen en kjempebra treningsøkt jeg gleder meg til å dele med dere litt senere. Hele økta kan trenes med partner, og herligste Lucia ble med meg for å ta alle bildene til økta. Etterpå måtte vi selvfølgelig prøve oss på noen tilleggsøvelser for å få trent litt selv også, det er jo så mye gøy det går an å gjøre sammen! Dobbelplanke mot tre var tyngre enn jeg trodde, men utrolig gøy. Det er nok en fordel å ha den lengste underst, men vi fikk det til på et vis med mini-meg underst også.


 

Pistol squat challenge med en venn er kjempegøy, her er det om å gjøre å ta flest mulig pistol squats per bein uten å gi seg. Det er en tung øvelse, men det blir litt lettere når man har muligheten til å holde hverandre i hendene! Kjør først max antall på det ene beinet før dere bytter over til det neste, og har du en venn med konkurranseinstinkt kan dette bli skikkelig heftig for lårene!

Neste øvelse vi prøvde er superwoman, den krever mye av magemusklene til begge som gjennomfører den. Her ligger den ene på bakken med strake hender, og den andre “flyr” på armene til den som ligger under. 

Det er altså så mye gøy som kan gjøres utendørs, og det skal ikke så mye til for å sprite opp en helt vanlig gåtur med en venn. Trening trenger ikke være så vanskelig, det gjelder bare å gripe mulighetene!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg