Påskeferie, solskinn & hvilepuls

Påskeferie, familie og solskinn – da blir det ikke stort bedre. Nå har vi tatt ferie hele gjengen, og det er kystpåske som gjelder i år også. Her på Frøya er det full vår, noe som føles ekstra godt i og med at det snødde i Trondheim i helga. Jeg klarer å gå litt nå, men det skal ikke mange minutter til før det er nok. Derfor ble jeg satt i ei trillebår i dag, og hele familien byttet på å trille meg. Alt for å få bli med på tur, ikke snakk om at jeg skal sitte inne i sola mens resten er ute og koser seg! I følge familien var det tungt å trille meg, så de fikk litt ekstra trening samtidig som jeg fikk en luftetur. To fluer i en smekk! Hjemme fra tur satte mamma frem tidenes påskeegg, og det ble kaffe og sjokolade i solveggen. Det er dette som kalles hvilepuls og lave skuldre ♥

Genser fra Kari Traa / tights fra Röhnisch / sko fra Adidas ( lenkene i innlegget er sponset)




Det er altså virkelig vår når tøyskoene kan frem! Mine nye råsa, og en hel drøss med andre vårnyheter til beina finner dere på tilbud hos X-life nå og hele utvalget finner dere her.


Dagens lille påsketips fra meg til dere ♥

 

6 kommentarer
    1. Ett lite spørsmål om tightsen du har på, synes svett flekkene igjennom?syns den ser så digg ut men jeg svetter MYE når jeg trener! Å da er det lite kult å se ut som om du har tisset på deg😅Har derfor stortsett bare svarte klær😅

    2. Hanne: haha, jeg skjønner hva du mener 🙂 Jeg har ikke blitt gjennomsvett i den enda, så jeg må vente litt med å gi endelig svar. Men stoffet er ganske tykt, så jeg tror det skal gå fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg