Lørdagsdigg

God lørdagskveld alle sammen ♥ Jeg er hjemme alene i kveld, og siden bloggen er min favoritthobby foruten trening tenkte jeg å komme med en liten oppdatering. Dette er nemlig den andre kvelden på rad jeg lager speltlompechips, det er så digg! Jeg har delt oppskriften før, men nå er det på tide dele den igjen. Jeg bruker en pakke med speltlomper og skjærer opp i trekanter. Strø krydder og ost over lompebitene, jeg bruker som regel hvitløkssalt og grillkrydder. Sett inn i ovnen på 210 grader i ca 8 minutter, og du har chips klare til servering! Følg med på slutten, for de kan lett brenne seg om du er uoppmerksom. Jeg serverer med salsa og hvitløkskesam, gjerne ta med guacamole hvis du har. Dette er så godt, de blir herlige sprø etter de har avkjølt seg og smaker så godt at jeg sender stygge blikk bort til kjæresten for hver bit han tar. I kveld slapp jeg heldigvis å dele, og spiser lett hele skåla selv!


Chipsene var velfortjent, for i kveld har jeg nemlig gjennomført tidenes lørdagsWOD. Deler av økta ligger på snapchat, som dere kan se under brukernavnet noramathisen. Så dumt at det ikke går an å endre brukernavn på snap når det er det gamle etternavnet mitt, men sånn er livet. Det er også kjipt at kameraet mitt har tatt kvelden og jeg må bruke et gammelt som gir meg dårlige bilder, men jeg håper dere tåler det en liten periode. Hvis noen har kameratips til meg så gjerne del i kommentarfeltet! Jeg tar utelukkende bilder av trening, mat og bebis, så det er bruksområdene. Uansett, jeg skal tilbake til dagens trening. Det ble både pullups og dips i ringer, øvelser jeg ikke har gjort på en evighet! Det er bare så vidt jeg klarer de, så ingen tvil om at 2017 kommer til å være et år hvor jeg skal jobbe med å få styrken tilbake. Det er så gøy med Crossfit-økter, så jeg skal hive meg med på flere slike selv om det er tungt!

Tights (-30%) fra Röhnisch / genser (-30%) fra Craft 



Nå skal jeg komme meg i dusjen og deretter i senga, kroppen er klar for å legges på lading. I morgen venter nemlig ei ny bokseøkt, og det krever en uthvilt kropp! God natt alle sammen ♥

4 kommentarer
    1. Du er en utrulig god inspirasjonskilde! Syns både trening, mat, bebis osv er god lesing i hverdagen 😀
      Men et spørsmål: hvorfor har du byttet etternavn? 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg