Det enkle er ofte det beste

Lørdagsmorgen, og jeg er allerede ferdigtrent! Det synes jeg fortjener en stor klapp på skuldra til meg selv. Jeg hadde sett for meg å sove lenge denne helga siden guttene fortsatt er borte, men jeg er så vant til å stå opp tidlig nå at det var klin umulig å sove lengre enn til kl 8. Da var det bare å kle på seg, sette på en kaffekopp og komme meg ned i treningsrommet. Jeg er inne i en skikkelig bra treningsperiode nå, og er oppe på økt 12/40 i #40på60. Selv med en dårlig start har jeg kommet godt etter, og jeg har store planer om å fortsette i samme spor. Etter økta ventet en god lørdagsfrokost, og her gikk jeg for noe enkelt men kjempegodt. Knekkebrød med most avocado og egg, pluss dagens andre kaffekopp og en boks sjokomelk. Perfekt start på dagen, og ikke minst helt supert etter trening. Det trenger nemlig ikke å være så vanskelig dette med riktig og god næring, det enkle er faktisk ofte det beste.



Denne lørdagen skal jeg tilbringe på jobb, det kanskje kjedelig ut men det er det ikke! Jeg skal nemlig sette sammen en helt ny gruppetime som skal handle om rumpetrening. Det kommer til å bli så gøy, og jeg kommer garantert til å ha vondt i rumpa når lørdagen er omme. Vaske huset må jeg også, hvis ikke får jeg nok juling av samboeren når de kommer hjem. Her i huset er det nemlig jeg som roter, og han som rydder. Så da kan dere se for dere hvordan det ser ut etter han har vært borte en uke! Det blir altså min lørdag, håper alle dere har en helt strålende dag og nyter den for alt den er verdt ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg synes det er litt synd at du ikke har svart på spørsmål i kommentarfeltet, spesielt på innlegget om crossfit?🙃😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg