Bli med på en supersprek avslutning på året!

I dag er det akkurat to måneder til julaften. Tenk det, jeg synes dette året har flydd avsted! Jeg jobber jo i treningsbransjen, og vi ser at fra denne tiden av året og frem til nyttår dabber treningen av for veldig mange. Julegaveshopping, rundvask og kakebakst står i fokus – og treninga kan ofte bli litt nedprioritert. Mange tenker at startskuddet for treninga går i januar, men bare tenk på alle resultatene du kan ha oppnådd i januar hvis du begynner allerede nå! Selve julaften synes jeg kan være utelatt av regnestykket, og står vi igjen med akkurat 60 dager som gjenstår frem til lillejulaften. 60 flunka nye dager, som du kan fylle med aktivitet og treningsglede. Høres ikke det bra ut? Jeg vet at jeg motiveres at utfordringer, og  jeg vet også at jeg ikke er alene om det. Så jeg setter herved i gang en utfordring for å få med alle dere på en supersprek avslutning av året. Utfordringen går ut på å trene 40 av de 60 dagene frem til lillejulaften, og det tror jeg mange av dere klarer!  Her telles alle typer trening som ei økt, alt fra powerwalks i skogen til svømming og til zumba. Jeg håper mange av dere har lyst til å bli med, det er jo ekstra gøy å føle at man når et mål sammen med mange andre! Så tar vi en supersprek avslutning på året sammen hele gjengen 🙂 Hashtag gjerne bildene deres på instagram med #40på60, så får jeg muligheten til å følge med dere også. Konkurransemennesket i meg vil jo gjerne ligge i tet på antall økter også, så dette blir gøy! Startskuddet for utfordringen går akkurat nå, så da gjenstår det bare å si klar, ferdig, gå – og lykke til med treninga!

Tar du utfordringen?

15 kommentarer
    1. Skal vi hashtagge #30på45 eller #40på60? Utfordringen er noe annet enn hashtaggen sier? Eller er det jeg som misforstår? 🙂

    2. Jeg lurer på det samme som Marthe? Også hvorfor er hashtaggen #30på45 når det er snakk om 40 økter på 60 dager? ^^ Men jeg vil gjerne være med, trener som regel 7-10 ganger i uka, så bør komme i mål ganske fort egentlig!

    3. Karoe: det skjønner ikke jeg heller, skylder på ammetåka! 😀 hoi, med så mange økter kommer du i mål raskere enn meg ja! Super treningsinnsats ????

    4. ÅH, jeg digger det! Var akkurat det jeg trengte for å oppretteholde den gode rutinen jeg har nå frem til jul. Takk, jeg er med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg