En dag med Tufte & Funky

For en dag dette har vært! Hit Thr Gym sitt arrangement Sterk Kropp har vært helt fantastisk gøy, og jeg håper og tror dette kommer til å bli gjentatt hvert år. I dag har jeg prøvd utrolig mye nytt, og virkelig fått påfyll av inspirasjon. Jeg var med på tre timer trening med Lasse Tufte og Funkygine, og det var så gøy! For noen flinke folk altså, og for en kroppsbeherskelse. Akkurat det er langt i fra min sterkeste side, men nå har jeg fått en hel drøss med øvelser å trene på. Jørgine var så grei at hun passet på Ulrik for meg slik at jeg fikk med meg Lasse sin time i calisthenics, og da tror jeg de koste seg begge to. Jeg koste meg uendelig mye hele dagen, med så mange flotte folk og så mye treningsglede! Her kommer noen glimt fra dagen med Tufte & Funky:

Tights fra 2XU / genser fra Better Bodies (sponsede lenker)



Herregud så gøy altså, skal disse to på et treningsarrangement i nærheten av deg med det første anbefaler jeg absolutt å dra. For dette var supergøy, inspirerende og ikke minst motiverende. Det er så morsomt å kjenne på at kroppen klarer helt nye ting, og jeg har fått helt nye ting å trene på. Treningsmotivasjonen er på topp etter dagen med disse to, så denne søndagen kommer jeg til å leve lenge på!

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg