Det enkleste trikset i boka

I dag fikk jeg lyst på sjokolade, og da ble det jammen sjokolade også! Jeg er ikke fan av å ekskludere enkelte matvarer fra kostholdet, og tenke at ting er ja- eller neimat. All mat er mat, så handler det om å gjøre gode valg i hverdagen. Jeg har flere ganger satt opp diettplaner til folk som skal ned i vekt, der litt sjokolade står på planen. For det handler egentlig bare om å gjøre alle valg med måte, så kan du faktisk spise akkurat det du har lyst til. Til og med sjokolade hvis du skal ned i vekt! Så om du har lyst en sjokoladesnack i kveld kan du gå på butikken, kjøpe en kurv norske jordbær og dyppe bærene i mørk sjokolade. Frukt og sjokolade er kanskje den enkeste snacken jeg vet av, og samtidig noe av det aller beste! Det er fanktisk ingenting som stiller sjokoladesuget på samme måte som litt sjokolade ♥




5 kommentarer
    1. Herregud så godt det så ut, og blir jo mye mindre søl enn å dyppe! Og jeg kunne ikle vært mer enig, å slutte med nei-og-ja-mat og heller spise variant og spise alt med måte er det beste for kropp og sinn 😊

    2. Hei, off topic og du virker jo så lykkelig nå m baby, men har du noen råd til oss som er så fryktelig usikre på om de skal ha barn eller ikke. Og som ikke har tid til å vente så mye lenger (pga alder). Barn vsr liksom ikke noe jeg hadde tenkt å få, blir stresset av tanken på å ha det, men blir usikker på om vi ikke skal ha det og. Ingen barnebarn i verken min eller samboerens familie..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg