Drømmen som ble til virkelighet

Innlegget inneholder sponsede lenker

Nå klarte jeg ikke å vente lenger, jeg må bare vise dere treningsrommet mitt! Jeg er så utrolig fornøyd, og synes selv jeg har fått det helt perfekt. Det mangler fremdeles noe småtteri, men alt det viktigste er på plass. Jeg elsker å trene på HIT, men noen ganger kan det være vanskelig å komme seg avgårde til favorittsenteret. Spesielt nå i permisjonstiden er det godt å ha muligheten til å trene hjemme, det er så lett å bare ta seg en tur ned i kjelleren når Ulrik sover. Dette er en av de beste investeringene jeg har gjort, og jeg må bare smile fra øre til øre når jeg tenker på hvor heldig jeg er. Treningsrommet er delvis sponset av X-life og Abilica, og jeg må bare si tusen takk til de som har gjort drømmen min til virkelighet.

 For meg er det aller viktigste med et treningsrom at jeg skal klare å gjennomføre en fullverdig økt der. I mine øyne betyr det knebøy, markløft, militærpress og benkpress. Derfor var det helt nødvendig med et knebøyrack og vektstangsett, det er uten tvil det viktigste utstyret jeg har i treningsrommet mitt. På en god andreplass kommer manualrekken og den justerbare benken, som åpner for en hel drøss med øvelser. Bare med disse to tingene har man kommet langt i et treningsrom, legger du til strikk, slynge og noen treningsballer snakker vi virkelig lunsj når det kommer til styrketrening. Jeg har også store planer om å komme i god løpeform igjen, og valgte derfor også å ha ei mølle for å gjøre treningsrommet komplett. Jeg har lagt inn noen linker til utstyret jeg har valgt, men er noen av dere interessert i å trene hjemme vil jeg anbefale dere å sjekke ut alt fra Abilica her. De har greie priser og ikke minst super kvalitet for treningsutstyr til hjemmetrening. De får to tomler opp fra meg!



Fra dette rommet kommer dere til å se mange bilder fremover, det er det ingen tvil om! Fyr løs i kommentarfeltet om dere har noen spørsmål angående treningsrom hjemme, så skal jeg svare så godt jeg kan 🙂

22 kommentarer
    1. Så flott rom!! Hvor har du kjøpt speilet på veggen? Og hvilken type mølle skal du ha?
      Veldig nyttig blogg du har forresten! 🙂 Her får jeg mye inspirasjon og motivasjon 🙂

    2. Så flott rom 🙂
      Hva har du på gulvet?
      Ønsker meg noe støy/støtsikkert belegg i mitt treningsrom. Hva anbefaler du?
      mvh
      Lisbeth

    3. Så flott rommet har blitt! Jeg ønsker meg veldig det samme, men enn så lenge bor vi i leilighet i 4. etg, og det blir litt hensynsløst overfor naboene under å ha mølle eller annet stort utstyr som bråker nedover. Så for tiden er det bare matte, strikk og små manualer. Men om et par år blir det hus, og DA! Dte gleder jeg meg til!
      Også må jeg bare si en ting. Jeg vet du er i et sammarbeid med blogg.no, og at du ikke har kontroll over reklamen som havner i margen og over headeren din. Men jeg syns det er veldig synd å få slengt reklame for fettsuging i ansiktet når jeg går inn på bloggen din. Jeg følger deg fordi jeg syns du er så utrolig flink til å sette opp sunne og overkommelige treningsøkter, oppskrifter og lignende. Helsemessig syns jeg du er et fantastisk forbilde! Og da er det så synd når det reklameres for fettsuging. Jeg vet det ikke er du som styrer, men kanskje du kunne sendt en mail til blogg.no og sakt at reklamen passer dårlig overens med din “profil”, eller noe? Skjønner veldig godt om du ikke vil blande deg i det også, og kommer uansett til å fortsette å følge bloggen din for inspirasjon og glede 🙂 <3

    4. For et drømme rom! Skikkelig misunnelig og kan tenke meg at du kommer til å tilbringe mye tid der fremover 🙂

    5. lixil: det er som du sier – jeg får desverre ikke gjort noe med det 🙁 flere ganger har det vært reklame for sexleketøy der også, blir helt flau når jeg går innpå min egen blogg. Det er tydeligvis noen automatiske greier som ikke går en å endre for én enkelt blogg så jeg får bare leve med det. Så får jeg gjøre mitt beste for å levere godt på det jeg kan gjøre noe med 🙂

      Du kommer jo et godt stykke på vei med det du har også, så har du jo allerede begynt samlingen til treningsrommet skal på plass 🙂

    6. Lisbeth: gulvet har vi kjøpt på jula, veldig fornøyd med det! Vi har bare betong under, så for oss passet det fint. Dette gulvet tar bort en del støy, men ikke alt. Så vil du ha skikkelig bra gulv vil jeg anbefale deg å sjekke ut de som leverer til treningssenter. Det blir en litt annen prisklasse da, dette rommet er ca 30 kvm og vi betalte rundt 3000 for gulvet 🙂

    7. Du er kjempeheldig som har fått til dette! Men jeg har et spørsmål. Er møllen stødig? De fleste “billige” møllene jeg har kommet over har vært ganske vinglete å løpe på.

    8. Så utrolig kjekt å se dette!
      Jjeg og mannen holder på å totalrenovere ett stort hus og vi har nettopp bestemt at vi nå setter av egen plass til treningsrom!
      Det blir ikke så stort som ditt, vårt blir på omlag 20 kvadrat. Men absolutt nok til å få inn både mølle,knebøyrack og annet nødvendig utstyr!
      Jeg gleder meg som om det skulle vært jul og bursdag på samme tid 🙂
      Vi har også ei jente på 2 og ei på vei i magen,så med 2 barn og jobb ov på oss begge vil jeg tro det blir både enklere (og billigere) med treningsrom også 🙂
      Del gjerne flere tips og triks fra dette treningsrommet, hva du kanskje ville gjort anderledes/hva du er kjempe glad du gjore osv 🙂
      ps.
      Takk for en generelt super blogg med fokus på sunnhet og helse 🙂

    9. Så fint rom du har! Vi skal også lage ett treningsrom i høst 😃 Med 3 barn på 2år, 3,5år & 5,5år og to foreldre som jobber skift er det en smule vanskelig å komme seg utomhus for å få trent litt, så vi sattser på hjemmetrening til vinteren !😅💃🏻 Hva heter den turkis/blå fargen du har på veggen?! Den var fresh!! ✌🏻️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg