Alt er bedre enn ingenting

I dag hadde jeg egentlig store planer om å få inn ei styrkeøkt, men med så fantastisk vær måtte jeg bare ta meg en tur ut i stedet. Det er jo mange øvelser man kan gjøre utendørs,  med egen kroppsvekt.  All trening er bedre enn ingen trening, og akkurat den tanken tok jeg med meg ut i dag. Etter en fin tur gjennomførte jeg noen enkle styrkeøvelser, men det var mer enn nok til å få opp pulsen! Først kjørte jeg bulgarske utfall, her kan du gjerne kjøre 3 x 15-20 repetisjoner på hver fot. Om du vil kan du kjøre en og en øvelse, ellers kan du gjennomføre de etter hverandre i en sirkel.

Lue fra Kari Traa / boblejakke fra Kari Traa / hettegenser fra Craft / mammatights fra Boob og joggesko fra Adidas (sponsede lenker)


Etterpå kjørte jeg pushups, det er faktisk ganske så tungt med all denne ekstra vekten! Enda tyngre blir det også om du velger å løfte det ene beinet, som dere ser på det nedeste bildet. Her er kan du kjøre tre runder med så mange repetisjoner du orker.


Helt til slutt ble det tricpes dips på benk, og etter den øvelsen var jeg godt fornøyd. Det brant tross alt godt i både går, bryst og armer,  bare ved å gjennomføre noen enkle øvelser. 



Etterpå var det bare å smile, for denne søndagen har vært helt utrolig bra!

3 kommentarer
    1. 15-20 repetisjoner på hver fot ved bulgarske utfall? Hehehe jeg skjelver så jeg nesten faller i bakken etter bare 8 på hver, og det er uten ekstra vekt. Er så imponert over hvordan du klarer å holde styrken ved like når du er gravid. Håper jeg klarer det samme når det blir min tur. Ha en fin dag:)

    2. Lena: da tar du så mange du klarer, så kan du heller kjøre flere runder feks 🙂 hvis du er flink å trene på forhånd har du dn kropp som er mye bedre rustet for en gravititet, så det klarer du nok fint når den dag kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg