Sunday brekkie

Søndag betyr som regel at man har litt bedre tid på morgenen enn til vanlig, og da synes jeg det er på sin plass med en skikkelig god frokost. Den verste kvalmen pleier å gi seg rundt klokken 12, så da er det mulig å spise her i gården også. Jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hva jeg hadde lyst på, så da ble det litt av alt i dag. Nystekte rundstykker, frukt, yoghurt og litt nøtter. Rundstykkene er utrolig enkle, alt du trenger er 150 g cottage cheese, 150 g havregryn, 2 egg samt litt salt og sukrin. Bland alt sammen og form til fire rundstykker, som stekes på 200 grader i 15-18 minutter. La de avkjøle seg på rist før du topper med det du vil av pålegg, så er det bare å nyte frokosten.





Nå er jeg god, mett og fornøyd her jeg sitter i sofaen og håper formen holder seg fin resten av dagen. Jeg har gjort ferdig det nye styrkeprogrammet mitt, og planen er å få inn en økt i løpet av dagen. Håper alle dere også har en sunn og sprek søndag ♥

6 kommentarer
    1. Hei Nora. Jeg trener mye, men er ikke så aktiv på tilskuddsfronten. Jeg bruker kun proteinpulver, men driver nå og ser på BCAA og kreatin. Hvis jeg forstår deg rett så bruker du BCAA fast? Er det dét du anbefaler? Det er jo en jungel der ute!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg